Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Samboern min sier han skal skaffe seg en kunstig mus på kondomeriet så han kan stimulere seg selv??? Fordi han får ikke noe av meg... GÅR DET AN??? Jeg er sjokkert...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Går ikke det på samme linje som om du skulle skaffet deg en dildo? Han har jo behov. Bedre at han onanerer enn at han er utro vel? Men kanskje en litt dårlig måte å legge det fram til deg på....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Haha, hørtes ut som en trussel på at hvis du ikke gir han noe snart så... Holder det ikke om du koser litt med han da? Han trenger ikke en fake mus for å bli stimulert vel!?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Klart det går an. Omslutter penis på en mye betre måte enn handa. Det nærmeste du kommer en ekte mus. Men det får han vel ikke?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Det var bare måten han sa det på, som om han ville straffe meg for at jeg er gravid og ikke har lyst på sex i det hele tatt... Jeg truer ikke med å kjøpe meg dildo hvis han er syk og ikke har lyst...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Det var barnslig rett og slett! Be han om å bli voksen og ta litt hensyn! Du er gravid og det er sånn det er! Det er ikke du som har bedt om å miste lysten da..Han må være litt mer støttende hvis svangerskapet skal bli best mulig for deg. Det holder da i massevis å runke han, om man er god med hånda! Tror ikke noe på at det er SÅ mye bedre med ei fake mus, at det er nødvendig!!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Det er vel ikke bare han som trenger å bli voksen her. Han har da sine lyster og behov selv om hun er gravid og ikke har lyst - la gutten kose seg sier jeg!!!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #8 Skrevet 15. januar 2008 Vi har sex kanskje 1 - 2 dager i uken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå