Gå til innhold

IKM i dag, men ingen tegn til TR :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig spennende! Jeg pleier alltid få TR på klokka, men ikke denne gangen, det er ikke tegn til TR engang.

Har ikke hatt så volsomme symtomer kan jeg si, bare MASSE stikking i magen!

Tok en digital test i går, men den var negativ, var ikke morgenurinen heller da...Men nå skal jeg vente til lørdag med å teste. Så får vi se...blir noen spennende dager!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysser fingrer og tær for dg (",) Hvor lenge har du prøvd? jeg er i min første pp. Og har du barn fra før? :-)

Skrevet

Ja det er kjempe spennende.

Har ingen barn fra før...Vi er i vår 20 pp, så syntes det er påtide det skjer noe nå.

Var hos spesialist i desember, så jeg skal egentlig snart begynne på hormonkur, men hadde jo vært mye greiere om jeg ble gravid før den tid...

Skrevet

Åhhhh ja da fortjener du virkelig en liten spire (",) Håper du er gravid (er jo et kjempe bra tegn at du ikke har fått tante enda da du pleier å være så presis) (",) Hold mg oppdatert da :-)

Skrevet

Ja jeg pleier alltid å ha teng på at nå kommer tr, brun utflod en ukes tid i forveien, men det har jeg ikke hatt denne gangen. Hadde bare litt rosa på papiret 2 dager. Men da måtte jeg virkelig se nøye etter...hehe...

Og så har jeg jo all denne stikkingen, de sier jo at det er et godt tegn, da livmoren gjør seg klar til å strekke seg...

Ser du skriver at du har bestillt billig-tester, det har jeg også.

Tror de kommer i posten i dag hos meg også. Blir vanskelig å holde seg, men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Første pp på dere? Vært sammen lenge da eller?

Skrevet

hei Lille jente..

jeg husker deg fra oktober, for vi testa rundt den samme tiden...

d var den mnd jeg var gravid... men d gikk jo rett vest...

er ikke sikkert du husker meg...

jeg husker vi begge testa 6 dager før ikm... tror d var deg hvertfall:)

men du spennende med at ikke tr har kommet.. jeg skal krysse fingre og tær jeg... :)

håper d klaffer for deg denne mnd... lykke til:)

Skrevet

Høres i alle fall ut som du har mange positive symptomer :-) åhhh det er uutholdelig spennende vetu.... hihi :-)

Jada jeg har bestilt tester til den store gullmedaljen :-) så nå skal det testes, spørs om jeg klarer å holde mg til lørdag når jeg har dem i hus, men vi får se :-) Bør i alle fall holde mg til i morgen da de anbefaler morgenurin....

Dette er vår første pp. på vårt 3. barn. Vi er kjempe heldige og har 2 velskapte og nydelige jenter. Ei på snart 2 år og ei på 4 :-) Vi har vært sammen i 6 år og gift i snart 3 av dem :-) Dere da?..... Vært sammen lenge?

Håper det klaffer for dere denne gangen :-)

Skrevet

Joda "håper-så-sterkt", jeg husker det jeg også. Hadde ganske mange symptomer den mnd hehehe....Uff, kjedelig at du mistet, men da vet du i hvertfall at det er lys i tunnelen. Har dere fått noe mer hjelpe eller?

Vi har vært sammen i 8 år, giftet oss i sommer, så det passer perfekt å få en liten en nå :o) Har jo prøvd ganske lenge også...man blir litt lei i perioder...Så nå får vi krysse alt for at vi får positive tester på lørdag eventuelt i morgen...hehe..

Skrevet

nei, vi har ikke fått noe hjelp...

vi skal prøve et par mnd til å hvis d ikke går så blir utredning d neste...

gidder ikke å vente 2 år til på å bli gravid.. d er altfor lenge...:(

ja, d eneste positive i at jeg mistet er jo at jeg vet jeg kan bli gravid... d er jo litt betryggende..

men jeg kjenner d river ennå av og til..

fikk mail fra libero her om dagen om at nå var d ikke lenge til jeg junne kjenne liv osv osv....:( blæ.... var sikker på jeg hadde slettet termine derfra... kjipt å tennke at jeg skulle vært 17 uker på vei... :(

men jeg må prøve å ikke tenke på d.... selvom d ikke er lett...

var ei vennine av meg som ringte på julaften og fortalte hu var gravid... og d er under en mnd siden hun har tatt ut spiralen... ble skikkelig lei meg jeg når jeg la på... :( syns livet er urettferdig noen ganger... men men sånn er d tydeligvis... noen blir gravid,bare di ser en mann.. mens andre sliter ræva av seg.... :)

prøver å glede meg på andres vegne men d er ikke alltid lett altså...

nå syns jeg d er våres tur å bli gravide...

jeg krysser alt for at testen blir positiv:) dere fortjener virkelig en positiv test:)

har dere fått hjelp eller?

ble litt langt dette... hehe:)

Skrevet

Ja men nå har jo dere prøvd i et par mnd, så da har dere vel krav på hjelp nå.

Vi var hos spesialist i desember, tok masse tester, og jeg har tatt blodprøver, nå skal bare mannen levere en prøve. Og ser alt ok ut blir det hormonkur, men får håpe vi slipper det ;o)

Ja vet åssen det er med venniner som blir gravide, man prøver så godt man kan å være glad på deres vegne, men det er ikke alltid like lett.

Jeg sleit mest når svogeren min og damen ble gravid etter å ha vært sammen i 6 mnd. Det føltes urettferdig det...

Håper jeg har en liten bolle i ovnen :o) Men jeg kommer til å være bekymret helt til godt ut i mars (3 mnd)...det må være der verste å miste når man har prøvd sååå lenge.

Er jeg gravid tror jeg at jeg forteller det til mamma og pappa.. Godt å dele det med noen uansett.

Gleder meg til å teste på lørdag! :o)

Når har du ikm da "håper-så-sterkt"???

Skrevet

er ikke helt sikker på når jeg har ikm...

egentlig skal jeg ikke ha el før til søndag, men jeg tror jeg hadde d på mandag... er litt kluss i systemet etter sa`en.... veldig irriterende.. for jeg hadde en helt stabil syklus tildigere, men nå er d bare tull... blir sprø...

neste gang jeg blir gravid, så skal jeg ikke fortelle d til noen før jeg er godt over 3 mnd på vei.. så d blir en hemmelighet mellom meg og samboer i lang tid.. og dere her inne selvfølgelig... :)

du må gi meg en tilbakemelding så fort du vet noe.. spennende... :)

Skrevet

Fremdeles ingen tegn til TR.... :o)

Og i natt har jeg nesten ikke sovet, har hatt såååå masse "voksesmerter" i beina. Tror det klikker for meg. Har det fremdeles...Veldig ubehagelig.

Mannen skal kjøpe digital test for meg i ettermiddag, så det blir testing i morgen tidlig !!!! Gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...