"husmor"med lille Nora Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Nora ruller snart fra rygg til mage! kommer seg opp på siden men ikkje lenger. ene armen stopper henne! gjort dette i flere dager.. filmer henne så snart hun prøver å rulle! (prøver å filme første gangen)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Så flink hun er=) hvor gammel er hun nå da? er hun ikke like gammel som anniken?
"husmor"med lille Nora Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 hun var 4 mnd den 7 januar.
surrehodet:) Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Morsomt å filme milepæler, viktig å ta vare på slike minner, de vokser så fort disse barna:) Her i huset er det stor stas å se seg selv på film fra de var små.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 stå på å kke gå glipp av det!!!! de 3 første gangene prinsen min rulla var jeg på kjøkkenet!!!!! bare rulla i smug han;)
"husmor"med lille Nora Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 eg sitter med henne hele tiden så lenge hun er vaken.. men akkurat nå sover hun.. og så skal onkelen passe henne litt idag mens eg er på møte håper hun ikke ruller da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå