Gå til innhold

Er det

IngerLiseRmed2barnog1spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som gir sove medesin til barna sine fordi barna ikke får sove?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke hvis man ikke har fått det hos legen. Ville ikke gitt ungen min rohypnol, for å si det sånn.

Skrevet

nei nei det skjønner jeg jo men hvis man får det på resept og sånn og når man har prøvd alt med barna lissom.

Skrevet

Hvis ungen din aldri så og si sover og du har fått resept på sovemedisin til barn, så vil jeg se at legen har vurdert situasjonen riktig å prøve anbefalt dose.

Man må jo sove.

Skrevet

Ikke sånn innimellom hvis det er det du mener... Det er jeg imot. Men sønnen vår sov ikke rundt før han var 1,5 år. Da var vi så slitne begge to at vi gikk til legen og fikk resept på et allergiprodukt som kunne brukes på sønnen vår. Han ble veldig trøtt av det, og etter ei uke sov han rundt! Man kan jo ikke gå i evigheter å ikke få sove! Men vi prøvde alt mulig annet før vi gikk til det skrittet. Når jeg hører om folk som gir barna sovemedisiner innimellom hvis de ikke har problemer til vanlig, blir jeg sint! Det er ikke produkter man skal bruke hvis ikke det er helt krise.

Skrevet

ja jeg har en gutt på 1,5 år som så og si aldri sover har sluttet med og la han sove på dagen for han sovner aldri til kvelden og jeg trodde at når jeg sluttet med det så sovnet han hvertfall men det gjør han ikke holder på i 1-1,5 hver kveld, og våkner flere ganger om natten og holder på i flere timer med bare hyling, jeg er så ufattelig sliten av dette nå og jeg har prøvd alt jeg har prøvd og ligge inne hos han går inn til han men da blir det bare værre, ha på lys ha døra oppe ha døra lukket Så jeg kan si jeg har prøvd alt og jeg er alene med han og så dette er er kjempe frustrerende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...