Milli Vanilli Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 - og begynt å finne frem sommerklær.. Vi reiser en uke til Gran Canari på lørdag, og det skal bli et herlig avbrekk fra hverdagen.... forhåpentligvis. Gruer meg litt også, for han eldste gutten vår har en tendens til å stikke av Ser han noe "spennende" så går han der uten å gi beskjed. Har jo snakket med han om dette, men som han sier "jeg prøver, men det er så vanskelig" Ja ja, det vil helst gå bra, vi må bare være ekstra på vakt. Ferie i ordets forstand blir det vel ikke for oss voksne, det er jo kjekt å se når barna koser seg :-) Dere får ha en fin-fin dag alle sammen :-)
Travelmor Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Du må bare kose deg og nyte det! Håper dere får sol der nede, bada masse og kost dere. Det er igrunnen deilig å bare komme seg vekk fra vinteren. Om det ikke blir så mye voksentid, er det fint å få tid hele familien i lag også:-) God tur!
Karomamma Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det blir sikkert fin-fint!! Forhåpentligvis blir junior så opptatt med leking og bading i varmen at han ikke kommer på å stikke av Ha kjempegod tur!! Jeg er bare littebittegranne misunnelig
Sivalur Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hehe - jeg er VELDIG misunnelig jeg!!!!! GOD TUR!!!
Trollmora Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Å det høres besnærende ut! Varme og sol, avslappende og god tid. Jo jeg kjenner at jeg er litt misunnelig! Go` tur fra
♥Snulder Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 God tur!!! Vi har bestilt tur i dag vi og!!! 2 uker til Mallorca i mai!!!! Jippi!!
Milli Vanilli Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk :-) Har ordnet med klesvask i dag, så nå er det bare å putte oppi. Handlet inn alt av utstyr/mat til tulla. Men nå ligger jenta på 7 på rommet med spysyken, så er det å se om vi andre får det da :-/
frøydis m/ 4 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 God tur til dere! Håper spysyken bare stopper hos jenta og farer videre til andre hus sånn at dere får være friske og nyte ferien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå