♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Vi har fått ny helsesøster som jeg ikke hadde møtt før. Greit nok, møtte med åpent sinn jeg. Makan til tafatt fjols. Jeg og lillegutt lekte og pratet slik vi pleier. Hun satt på kontorstolen sin med hodet godt støttet opp av en arm og glodde. Sa nesten ikke ett pip. Det hun sa var bare pjatt. Ble så forbanna at jeg kokte. Hvis jeg spurte om noe visste hun ikke hva jeg spurte om. Standarsvaret var "det må jeg undersøke" Dette var 2 årskontroll. Trodde de skulle sjekke ting da jeg. Neida. Ingenting ble gjort. Ikke noterte hun noe, ikke spurte hun om noe annat en hvordan han spiser, hvor mye. Det var alt. Hvor i all vide verden fant dem den kua (unskyld) der? Legen var den samme som sist. Han har stor respekt for meg etter at jeg tok han fatt en gang sønnen min var alvorlig syk og han ikke reagerte. Ringte selv barneavd. og fikk øyeblikkelig innleggelse. Så han var tam som vanligt.
Synn(d)e Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Bytt helsesøster? Be om å få en ny toårskontroll om du mener det trengs.
Mille** Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Syns ikke det var så ille jeg da, det er jo språkutviklingen de sjekker på 2 års kontrollen, og da satt hun vel å observerte. Hvis alt var ok så var det sikkert ingenting å notere. Her er det ikke 2 årskontroll, kun for de som ønsker/trenger det, så det er vel ingen big deal egentlig med den kontrollen. )
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Han ligger tilbake språkmessig, så alt er ikke ok. Jeg vet, men visste hun? Hun virket blank rett og slett. Nei, det er ingen big deal. Men skal foreldre ha tiltro til helsesøster så bør hun jo i det minste _prøve_ å engasjere seg. Desverre er det bare en helsesøster der, så det finnes ikke valgmuligheter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå