STORMCIRCLE Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet at dette har vært oppe tidligere, men blir så usikker nå. Noen som ikke testet positivt før i uke 7 eller 8, eller senere for den saks skyld?
Lemonia Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Ikke helt det du spør etter, men ville bare si at det er flere som ikke tester positivt veldig tidlig. Jeg er åtte dager over IKM (altså uke 5) og testet ikke positivt før i går, og den var svak. Jeg vet når jeg hadde EL og det er fysisk umulig at jeg ble befruktet på noe annet tidspunkt enn da, så dette er litt forvirrende.
NormaJean Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 jeg testet ikke positivt før i uke 6....
Mamma mjaua Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Vet om noen som ikke testet positivt før i uke 9. man er ikke mindre gravid, selvom man er tregere til å produsere hcg:)
CSN90 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 ja, på noen tar d litt tid før dette graviditetshormonet eller hva det nå er kommer i urin, derfor er d anbefalt å vente med graviditetstest til 2 uker åver tida=)
*gullungen med okt spire* Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 jeg testet i uke 9 så det er mange som er trege på hcg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå