Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Her går det fint, er så flink atte! Men spiste litt stor middag igår da.. uff.. jaja..må bare spise saktere, så blir jeg fortere mett.. Men magesekken min er såå utvidet.. Skrump da vel! hehe Håper jeg klarer helgen bra, tvi tvi! Skal begynne å trene i morgen da, moro! Dere da jenter?
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Her går alt bra!!! Nå har jeg egentlig veiedag i dag, og har gått ned 1.9 kg, men siden jeg henger meg på deres på mandager, så har jeg vel gått ned litt til innen den tid ) I går skeia jeg ut med nachos!!! OG sånn cheddarost...mmm... Jaja, bedre lykke neste gang ;o) Fikk sykla litt igjen i går, det gjorde godt!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 huff, har vært kjempeflink siden 1.1. Og her går jeg opp i vekt, hoven i kroppen og verker. Kan det være en reaksjon på at jeg har kuttet sukker, brus, mye salt osv?
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Her går det bra... får 2 grete roede-bøker i posten i dag, så nå blir det nye middagsvaner! Mamma har kopiert 2 filmer til meg, sånne treningsfilmer. så nå blir det trim på stuegolvet hver dag. henter dem i kveld. kjempeflink å holde meg unna godterier, men vekta hr ikke gått nedover. håper det forandrer seg da...
LegallyBlond Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Ligger godt an foreløbig! Har ikke hatt sånn motivasjon siden eldstemann ble født. Skal begynne å trene sammen med svigerinnen min neste uke, lettere å gå når man er to. Da håper jeg at det vil gjøre enda mer utslag! Venter også på at magesekken min skal skrumpe litt...hehe... Denne gangen spiser jeg helt vanlig sunn mat, men prøver å redusere inntak av godteri og brus i tillegg til at jeg reduserer porsjonene mine kraftig. Har spist ALT for store måltid de siste årene...Synes jeg har vært kjempeflink å begrense meg nå!
lenej :o) Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 her går det bra. spiser brødskive når jeg er sulten i stedet for sjokolade eller potetgull.. ellers spiser jeg en porsjon middag.. vanskelig igår da, lapskaus, min yndling.. bruker å spise meg ihjel på det ellers.. har ikke veid meg siden mandag, frister å prøve nå, bare for å se... har gått ned 1 kilo til nå, siden 1.1. (mandag på veiedagen da) skal ut å trille idag, eg å mini, og til fysio å trene litt :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå