lenej :o) Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 lurer på.. hvor ofte skal man gå inn til dem? avhenger det i alder? da mini var rundt 8-9mnd, måtte vi ta i bruke skrikekuren.. han var klin umulig å legge, kunne sovne, men våknet en time eter, å skulle ikke sove før laangt på natt.. den funka fint, gikk inn dit ca hvert 4-6 minutt, ga sutten, å la han ned. etter en trillion ganger, så sovna han jo, og ble lettere og lettere for hver gang.. nå er han jo en god del større da, og litt tung å legge.. han kan ligge der i nesten en time, før han sovner, men ser det kan gå over 10 minutter mellom hver gang vi er der inne.. men noe annet er jo om han hyyylskriker, da går vi jo inn oftere. men som nå, nå har eg lagt han. vi skal til fysio kl 12, å han treng en blund.. han ligg der inne å babler, og lager koselydene sine.. ingen gråt. og han er så stor nå, at han selv klarer å finne både veien til puta, og til en av de tusen smokkene som ligger der... så da trenger jeg vel ikke gå inn der, når han ikke skriker? men hvorfor i all verden er de enklere å legge på dagen, enn om kvelden??
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Gutten min er også veldig vanskelig til og legge, men han holder på i flere timer, og han hyler som en liten baby, han er 1,5 år og nå ganske stor syns jeg, men han våkner gjerne midt på natta og da skal han opp og da går det 1-2 timer før han gir seg, jeg går selvsakt inn til han og prøver og roe han ned men det nytter ikke, så jeg unngår og gå inn til han mest mulig men jeg skjønner heller ikke hvorfor i all verden dem skal skrike så fælt for og sove, jeg tror min er bare sta og bortskjemt og opp kommer han ikke hvertfall ikke på natta
lenej :o) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 når mini er lagt, så får han ikke komme opp igjen før morgenen. om han ikke er ekstremt sulten da.. noen ganger er han det så.. eller må skite.. om han ikke har bæsjet den dagen, er det garantert den ploppen kommer ut mellom 10 og 12 på kvelden da...
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 ja det skal ikke altid være lett med de små har jeg skjønnt min er så sta og egen med en skikkeli personlighet og med tempramang hehe får håpe det bedrer seg etterhvert
lenej :o) Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 mini har en sinnsykt sterk egen vilje.. men an sku visst bare ligge å kose, for han er no oppe å klip meg i beina no så.. :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå