Twintipp og himmelblå Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Det kun var deg, barnet ditt, din søster og niese? Altså ingen mannfolk:) Når dere egentlig var midt i oppussing av hus? Når dere har flyskrekk og var redde for om noen skulle bli syke? Men, dere fikk reisen gratis.
Gjest irismor Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hadde pakket og vært klar på 10 minutter =))
Mamma Mirabell Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 hadde dratt uten mann ja:) oppussing ? hmm da kan jo mannen jobbe i fred uten dere redd for om noen blir syke? Kan ikke tenke sånn da!! Flyskrekk? Har ikke det så det kan jeg ikke svare på. Men jeg hadde dratt vist mannen min "godkjente" det
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 et hadde ikke tatt meg 10 minutter engang! Reis jente, REIS!!!!!
hit og dit Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Mitt ståsted er slik: - er ikkje så glad i sydenferier - reist uten mannen hadde eg gjort - reis fra oppussinga hadde eg ikkje gjort, fordi eg liker å ha kontroll på det - flyskrekk har eg ikkje, så det er vanskelig å sette seg inn i - kjem ant på kven som kan bli sjuk Meeen gratis ferie hadde eg slått til på. Er ikkje alt som er gratis bedre?
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 Hmmm.. Bare jeg som er skeptisk altså? Er litt redd for å reise alene med barna uten noen mann til å ordne opp, hi hi. Selv om jeg har vært flere ganger på jentetur og alene med min søster da. Har fått veldig flyskrekk og, også bekymrer jeg meg veldig for om noen skulle bli syke etc. Også tenker jeg at det kanskje ikke er helt aksetabelt å reise nå som vi skal overta huset, tenker da på andre i familien, svigers etc. Men, mannen skal på leirskole med sine elever en uke da.. (noe annet da men..) Hmmm hmmmm, tenke tenke...
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. januar 2008 Bare jeg som er skeptisk ser jeg:) Er vel heller ikke sånn overbegeistret for sydenturer lenger, men det hadde jo vært deilig med sol og varme ja:) Samtidig er jeg bekymret da...*klask* Får jo ikke sove alene her i leiligheten uten mannfolket engang.. så, he he.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Ja, om far i huset synes det er ok og ikke urettferdig så ville jeg reist.
Chiabatta Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Selvfølgelig ville jeg ha reist! Du kan ta tabletter mot flyskrekken. Reis og kooos deg:-) Litt av et tilbud å få.
Torpekjærringa Skrevet 10. januar 2008 #14 Skrevet 10. januar 2008 Hadde reist på dagen ) Dette bare gjør du vettu ;o) tenk så deilig å komme bort litt, bare dere 4 ! Etter høsten /vinteren du har hatt....så MÅ dere unne dere dette ! Kællen klarer oppussingen alene! En fl rødvin gjør underverker m flyskrekk ( L tar seg av ungene ) Og ingen blir syke , bare dere tar forhåndsregler m kranvann osv ! DRA !!!! og kos dere ))))
Synn(d)e Skrevet 10. januar 2008 #15 Skrevet 10. januar 2008 Ja, reis! Om det skulle skje noe og du må ordne opp så vokser du litt på den erfaringen. Dere er jo to voksne som reiser, går nok bra det?
Tipp topp Skrevet 10. januar 2008 #16 Skrevet 10. januar 2008 Hvis du er bekymret for at noen skal bli syke så hadde jeg meldt meg inn i Norsk luftambulanse. De har alarmtelefon du kan ringe når som helst på døgnet hvor du får snakke med helsepersonell. Ingen spørsmål er for små eller for dumme. Deilig å kunne snakke med noen på norsk hvis man er bekymret eller bare lurer på noe. Skulle dere trenge lege eller inleggelse på sykehus vil de også hjelpe dere med det og evt snakke med legen for dere. Vi har faktisk ringt dem 3 ganger fra utlandet. 1. Da vi var i Italia og datteren vår fikk høy feber (viste seg å være den 4. barnesykdomen). De ringteoss til og med dagen etter for å høre om det gikk bra! 2. Da vi var i Egypt og sønnen vår fikk en stor flis under stortåneglen. Var usikre på om vi burde prøve å få den ut eller bare la den være. 3. Da vi var i Danmark og sønnen vår fikk kokende vann over seg. Mange tenker at reiseforsikringen dekker alt, men der får man ikke snakke med helsepersonell. De bare henviser deg til nærmeste lege.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 10. januar 2008 #18 Skrevet 10. januar 2008 ikke noe å lure på! klart du må slå til! tenk på kulden i norge og alle snø hugene du må dra vogna over! men det værste av alt, tenk hvist du er ute en tur, sklir å slår hjernerystelse. da vil du ihvertfall angre på at du ikke reiste til syden
nickoline og supermann Skrevet 10. januar 2008 #19 Skrevet 10. januar 2008 Ja. Jeg rømte fra hele suppa alene med sønnen min sist sommer. Hadde en deilig uke i Hellas....
bente69;) Skrevet 10. januar 2008 #20 Skrevet 10. januar 2008 Hadde ikke tvilt ett sekund. Jeg var alene med snuppa en uke på Mallorca når hun var 2 år, ikke noe problem i det heletatt. Hadde en kjempefin ferie:)
hit og dit Skrevet 10. januar 2008 #21 Skrevet 10. januar 2008 Dersom du ikkje får sove uten mannebeinet i hus, da skal du reise. Det har eg bestemt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå