Supermamm Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Bare lurer... Er det mamge som kjøper nye eller bruker dere etter førstemann?
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Bytta bare overmadrass. Hadde sperrelag mellom madrass og overmadrass, og eldstemann hadde heller ingen uhell. Blir ny til nr 3.
LegallyBlond Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Bruker etter førstemann. Hadde hele madrassen sammen med sengetøy i fryseren i to døgn så har jeg vasket trekket på madrassen på 60 grader og vaska resten av madrassen for hånd. I tillegg har vi kjøpt ny overmadrass med sperrelag (drykid sin, synes den er knallbra - vasker man om morningen etter uhell så er den tørr igjen til kvelden, ingenting går gjennom og den føles likevel ikke klam). Om jeg sparer den til eventuell tredjemann også så kommer jeg iallefall til å lagre den inne i ett vanlig rom i huset. Om vi lagrer i kjeller eller loft er jeg redd for at det skal sette seg mugg eller noe i den...
___ Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Ny madrass til vogga, ny til sprinkelsenga. Når hun skifter seng neste gang, til stor seng, tar jeg det ikke så nøye.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ingen ny madrass her, men vi vasket overmadrassen og støvsugde (med teppebehandleren) den vanlige madrassen =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå