Anja83 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg har aldri funnet el siden jeg starta med denne prøvinga (har prøvd i 9 mnd). Blør veldig ofte og uregelmessig, og har nå fått Provera, som jeg imidlertid er litt skeptisk til å ta (men det er en annen sak :-)). Jeg var hos gynekolog for tre dager siden, og da hun tok innvendig ul, så hun at det var el rett rundt hjørnet. Jeg ble helt i hundre, og dro hjem for å lage barn. :-) På tirsdag morgen, blødde jeg litt lyserosa (veldig lite). Det kom også littegrann på formiddagen, men etter det har det vært stopp. Det forundrer meg litt, vanligvis fortsetter jeg å blø når jeg først begynner. Noen som har små blødninger rundt el? er det vanlig? Når kommer en slik blødning, før el, på el-dagen, eller etter el? Jeg har også hatt litt vondt i magen helt siden mandag, og tror hele tiden at mensen skal komme, men iom at gynekologen sa det var el burde jo ikke mensen komme nå. Er det vanlig med vondt i magen flere dager etter el? Blir veldig glad for svar! :-) Ha en fin dag alle sammen!
kaffeplante Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeh har noen ganger hatt rosa utflod rett etter el uten å vært gravid
Anja83 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Takk for svar! Noen flere som har lignende erfaringer? :-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Blødning rundt el er et kjempegodt tegn!!! Betyr at du er ekstra fruktbar da:-) Heldiggrisen!!! :-) Håper du har stått på rundt el:-) Lykke til!
Anja83 Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Jøss! Fra å aldri ha eggløsning i det hele tatt, til kanskje å ha vært så heldg at jeg hadde super-fruktbar eggløsning! :-) Høres jo veldig bra ut! Tusen takk for akkurat det svaret jeg drømte om! :-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Hehe, bare hyggelig!! Håper at det klaffer!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå