Marius og Jonas! Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Bør jeg ha på kuldekrem på kinnene til gutten min når han skal sove ute i vogna nå på vinteren?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Bruk en feit krem som f.eks A-creme som du får på apoteket. Kuldekremer er ikke alltid like bra for de små fordi det kan dannes et "lokk" på huden som gjør at de kan fryse under... Ta på kremen en stund før du tar ham ut sånn at vannet som evt. er i kremen får fordampe
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Anbefaler ceridal kuldekrem jeg. Den er helt uten vann så den kan du smøre på rett før du går ut om du må. De fleste andre er det vann i så de må du smøre på en stund før du skal ut for eller så fryser huden. Du ser lett om gutten din har hud som trenger å smøres eller ikke. Her må begge barna smøres ellers blir de røde og tørre med en gang de kommer ut
Alba44 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tar litt Ceridal i kinnene hans når det er nærmere 0 eller minusgrader ute. Syns den er veldig fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå