Gå til innhold

Endelig kjøpt vogn... og litt skravel ;-)


nattugle 4 barn og 2 engler

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig kjøpt meg vogn, havnet opp med en brio happy i fargen mørke rød. For ett strev. ;-) Når jeg først hadde bestemt meg for merke , måtte jeg bestemme meg for farge...... og jeg kunne ha ha forskjellig farge på bag og sportsdel.... Så det ble rød og brun. Virker veldig bra og stabil. Lett var den også. For meg var det en stor barriere å kjøpe vogn denne gangen. Kjøpte vogn tidligere forrige gang jeg var gravid(1 år siden) men da mistet jeg tvillingene mine i uke 23 og måtte selge den igjen. Så endelig , nå kan jeg puste og er ferdig med kjøpet. Er jo også kommet i uke 34 så nå overlever hun om hun kommer bare det er en trygghet. Stor er hun også,målt til 2200g allerede. Legen på føde pol tror hun blir nærmere 4 kilo om jeg går til termin( tror selv at hun kommer før).

Har søkt på ny jobb også, er vel litt tidlig men det var nå stillingen var ledig. Så vi får se om de ansetter meg med utsatt start dato....Kan jo håpe på det. ;-) Har jobbet der før så de kjenner meg.

.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med vogn:-)

 

Skjønner det var et stort steg å kjøpe vogn denne gangen ja...

Men nå går jo alt som det skal, og ikke lenge til det ligger en liten baby i vogna!!!

 

Lykke til videre:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjøp av vogn! Jeg har den samme :-). Håper det er et bra kjøp.

 

Skjønner at det er et stort skritt, men det går helt sikkert bra denne gang. Regner med at du blir ekstra godt fulgt opp i svangerskapet.

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...