Gå til innhold

Dere som har vært gravid før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at flergangsgravide kjenner spark tidligere.

Når kjente du spark første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er min andre og denne gangen kjente jeg det i uke 15, siden det har jeg kjent liv hver dag: )

Skrevet

Med nr 1 kjente jeg liv i uke 12. Med nr 2 i uke 11, å denne ganen gikk det lendre tid... Først nå i uke 19/20 har jeg kjent ordentlig med liv og hver dag, men uke 16 var vel første gangen!

Skrevet

Første gang: ca uke 19/20

Andre gang: tydelig utenpå magen i uke 16.

Skrevet

Jeg er nå i uke 11 og kjenner spark.

Det begynte faktisk i uke 8, men det må jo ha vært innbilning.

Skrevet

Stemte ikke her.. første gang merket jeg liv i uke 17. Denne gange merket jeg ikke før i uke 19-20. Har veldig mye å si om hvor rolig barnet også er. Førstemann var ekstremt vilter i magen. Hun her er mer bedagelig! :-)

Skrevet

Første graviditet begynte jeg og kjenne spark rundt uke 16-17, denne gangen har jeg kjent spark siden uke 12. Jeg har kjent spark flere ganger pr. dag siden uke 17 =)

Skrevet

Første gang kjente jeg det tydelig fra uke 16 ca.

Denne gang så tidlig som i uke 11-12!

Er veldig slank rundt magen fra før da... Men morkaka ligger visstnok foran i magen og skal fungere som en støtdemper. Kjenner likevel veldig harde spark nå i uke 19.

Skrevet

Dette er min andre og jeg kjente liv allerede i uke 11 denne gang. Er i uke 26 nå og har kjent liv hver eneste dag siden=)

Skrevet

I uke 10;p

Første gang jeg gikk gravid var det i uke 15/16;p

Skrevet

Med førstemann kjente jeg tydelig spark rundt uke 18-19. Denne gangen kjente jeg ikke tydelig spark før rundt uke 20. Nå er jeg i uke 22, og jeg kjenner fremdeles ikke tydelige spark hver dag. Kjenner jo at det er noe som beveger seg rundt inni der, men de tydelige sparkene går det lang tid mellom hver gang jeg kjenner. Men babyene kan jo ligge så forskjellig inni magen, så jeg bekymer meg ikke så veldig.

Skrevet

1. gang: 15 uker

2.gang; 12 uker

3. gang 16 uker

Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Uke 20 første gangen

Uke 15 denne gangen

Skrevet

Nå andre gang kjente jeg det ca i uke 18, men var først i uke 20 at det ikke lenger var noe tvil. Tror det var noe sammen med nr en også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...