@stronauten med 3 små Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Har slanket meg 8-9 kilo i høst, og nå tar jeg fatt igjen og skal prøve en 7-8 kilo til. Men i høst var det stort sett rumpa og lårene som forsvant, magen ble like pokkers stor okke som. Føler meg helt skeiv i kroppen, med tynne ben og stor overkropp. Hvordan skal jeg gå fram nå? Hvilken treningsform er best? Vil jeg miste kilo rundt magen etter hvert når det blir mindre å ta av andre steder, tror dere?
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Ofte sitter magefettet best...magetrening er en god måte å trene på i hvertfall, så blir magen strammere og fastere. Husk å tren side magemusklene også...
cherry coke Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hørte fra en personlig trener for en tid tilbake at skulle man trene magen må man trene 70% kondisjon og 30% styrke.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Det er masse kondisjonstrening som må til over et lengre tidsrom. Intervalltrening og langtrening Beintøft=)
hurraa Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Har det samme problemet som deg. Tynne bein og rumpe, men mye mageflesk. Etter min første fødsel forsvant litt av magen ved kondisjonstrening og bruk av rokkering. Bare å dra gardinene att og sette i gang he, he!
RompeRock Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Seriøst? Funker rokkering? Fordi det strammer opp musklene da eller? Hmmm, kanskje verdt et forsøk...
ape Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 ja, blir veldig støl i magen av å rokke. Husk å trekk inn navlen ( stramme musklene) mens man holder på. Bør kjøpe en skikkelig rokkering, ikke sånn kjempe lett ring for barn. De selger f.eks på noen apotek eller sportsforetninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå