Gå til innhold

hvordan bli kvitt magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har slanket meg 8-9 kilo i høst, og nå tar jeg fatt igjen og skal prøve en 7-8 kilo til. Men i høst var det stort sett rumpa og lårene som forsvant, magen ble like pokkers stor okke som. Føler meg helt skeiv i kroppen, med tynne ben og stor overkropp.

Hvordan skal jeg gå fram nå?

Hvilken treningsform er best? Vil jeg miste kilo rundt magen etter hvert når det blir mindre å ta av andre steder, tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ofte sitter magefettet best...magetrening er en god måte å trene på i hvertfall, så blir magen strammere og fastere. Husk å tren side magemusklene også...

Skrevet

Hørte fra en personlig trener for en tid tilbake at skulle man trene magen må man trene 70% kondisjon og 30% styrke.

Skrevet

Det er masse kondisjonstrening som må til over et lengre tidsrom. Intervalltrening og langtrening Beintøft=)

Skrevet

Har det samme problemet som deg. Tynne bein og rumpe, men mye mageflesk.

Etter min første fødsel forsvant litt av magen ved kondisjonstrening og bruk av rokkering. Bare å dra gardinene att og sette i gang he, he!

Skrevet

Seriøst? Funker rokkering? Fordi det strammer opp musklene da eller? Hmmm, kanskje verdt et forsøk...

Skrevet

ja, blir veldig støl i magen av å rokke. Husk å trekk inn navlen ( stramme musklene) mens man holder på.

Bør kjøpe en skikkelig rokkering, ikke sånn kjempe lett ring for barn. De selger f.eks på noen apotek eller sportsforetninger.

Skrevet

Ukei :o) Takk, da skal det prøves.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...