Gå til innhold

Modenjodlefest i Oslo, 2. februar?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det hørtes ut som et bra konsept i et møte mellom østlandsbastionen og vestlandsfanden ;-)

Kan sikkert få funnet frem noen lederhosen fra skapet, som har ligget der siden OL på Lillehammer..?

Og uansett, svinge på seidelen - DET - greier vi i det minste!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) det hadde vært stas!

bli med da superduper :-))))

Skrevet

Å JA, så moro!!!

Men forresten mest "å nei", for jeg er på spillejobb langt pokkerivold oppe i nord den helgen. Vi skal rocke hjemplassen til Trollmora igjen, he he....

Så da må jeg bare tenke på dere og være lysegrønn av misunnelse... Tenker det ordner seg med både seidelsvinging og jodling, jeg... Hmmm... Klarer dere det uten meg, da? Hææh?

Skrevet

Å så lyst jeg fikk til å svinge seidelen med dere!

Jodlingen tror jeg alle er tjent med at jeg lar være :o)

Skal se litt på saken, men vet ikke om jeg klarer det denne gangen heller. Trollfar skal inn til 15 dagers rehabilitering for sin bechtrewplagede kropp i slutten av januar. Jeg skal på jobbtur til utlandet fra onsdag til lørdag uken etter.

Hadde jeg enda klart å få moren min nedover til hjelp med barnepass?

Seidelsvinging og jodling vil da primært bli utført på et litt brunt sted i sentrum av hovedstaden? Sånn litt sen ettermiddag?

Hmm?

Får ta en telefon og høre om det er noen som kan unnvære Karomammas konsert slik at jeg kan få høyeste prioritet på barnevakten :o)

Skrevet

Det skulle jeg gjerne vært med på, men å dra på bar og svinge seidelen med en liten snupp på slep - det kan jeg nesten ikke gjøre. Dessuten har vi navnefest for lillesnupp akkurat den dagen og får hele svigerfamilien fra Ålesund til Oslo. Da vil jeg være sammen med dem. Dere andre får jodle og svinge litt for meg også ;-)

Skrevet

....så sjekket jeg boka; kveldsvakt. HRMFFFT!

Skrevet

Hei, dette hadde vært kjempehyggelig! Men vi har venner på middag den kvelden, så da må jeg trå til på hjemmebane (og finne på noe kreativt å servere - tips, anyone...?) Er dette den eneste datoen som er aktuell? Eller kunne det kanskje skyves litt?

Skrevet

Mulig jeg får det til, men vet ikke helt ennå...

Men om vi kunne gjort som sist dritgrei var her og tatt det på dagtid.........kanskje??? Går an å drikke vin og jodle litt da også;-)

Skrevet

Passer fint for meg, for da skal gubben nemlig på seminar, og da må det vel vel passe fint for meg og jodle litt også he he... må bare finne barnevakt, kanskje jeg blir i Oslo den helgen. Dagtid eller kveldstid, samme for meg ;-))

Skrevet

Skjønner at mitt forsøk på å dra i gang et alternativ for superdupermammaen da alpeturen gikk i vasken ikke var helt vellykket. Tydeligvis en travel helg for de fleste og nå har jo damen funnet et veeeldig bra alternativ selv - Oslo når ikke helt opp mot Berlin i mine øyne ;-))))

Men Dritgrei, vi må få til en "date" på ett eller annet vis!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...