Gå til innhold

Flere enn meg som pusser tenna i dusjen???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dusjen?? Hvorfor der?

Skrevet

Det der var litt ÆSJ, håper det bare er lagt inn får å få igang en debatt :0)

Skrevet

Ja, jeg pusser tennene i dusjen...Gjør jeg alltid! Hvorfor ikke liksom? Og hva som er så ekkelt med det?

Skrevet

det gjør jeg også, skjønner ikke hva som er farlig med det. lettvindt å gjøre det med det samme man står der!

Skrevet

Ja!

Mannen min har gjort det så lenge jeg har kjent ham. Lurt veldig på hvorfor, har aldri fått et godt svar eller hørt om andre som gjør det, men nå har jeg faktisk begynt med det samme selv. Sparer litt tid om morgenen, da:) Det er vel egentlig en dårlig grunn, men det er uansett mer behagelig å stå under rennende varmt vann under tannpussen som forøvrig er ganske kjedelig enn på et kaldt bad når man akkurat har stått opp.

Skrevet

Gjorde det alltid før, men nå blir det sjelden siden vi har separat bad og do. Jeg syns også det var deilig å stå lenge i dusjen og samtidig pusse tennene.

Skrevet

Hi, hi........tror jeg også må begynne med dette =0) =0)

Skrevet

Bodde sammen med ei venninne som gjorde det. Jeg kunne ikke forstå hvorfor, før jeg prøvde det selv:)

Begynte å gjøre det mens jeg dusjet etter fest. Satt på gulvet i dusjen og pusset tennene:) Veeeldig behagelig å sitte, men trives best med å pusse tenne i kaldt vann så holder meg til vasken daglig:)

Skrevet

Jepp, gjør det ofte når jeg dusjer like før leggetid:)

Skjønner ikke hva som skal være så ekkelt med det???

Skrevet

øøøøøøøøøøøø.......nei! kunne ikke falle meg inn.....

Skrevet

For meg blir det like ekkelt som å tisse i dusjen, hvertfall når det er jeg som skal vaske den sluken full av tiss, hår, såpe og ikke minst tannkrem rester i tillegg.....

Skrevet

Jeg pusser tenna i dusjen hvis jeg tar en dusj før jeg legger meg f.eks. Og innimellom tisser jeg i dusjen, JA! Det tror jeg alle gjør innimellom. Det er det samme som å si "jeg tar aldri på meg selv..."!! Hallo!!?

Tiss er forresten veldig bra for føttene (huden), det er ingenting mer naturlig, og du får mykere hud!

Skrevet

Hahahahahahahaaha

Hahahaha

Hahahahhahahaha

Det har jeg aldri hørt om!

Funkye greier :)

Skrevet

Hehe, dette er morsomme greier!! Men jeg har FAKTISK hørt det før!!! Madonne snakket varmt om det (!!!) i et intervju med Oprah en gang husker jeg...sæææært men!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...