72moddelen og tulla Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Det der var litt ÆSJ, håper det bare er lagt inn får å få igang en debatt :0)
Kjukka Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg pusser tennene i dusjen...Gjør jeg alltid! Hvorfor ikke liksom? Og hva som er så ekkelt med det?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 det gjør jeg også, skjønner ikke hva som er farlig med det. lettvindt å gjøre det med det samme man står der!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Ja! Mannen min har gjort det så lenge jeg har kjent ham. Lurt veldig på hvorfor, har aldri fått et godt svar eller hørt om andre som gjør det, men nå har jeg faktisk begynt med det samme selv. Sparer litt tid om morgenen, da:) Det er vel egentlig en dårlig grunn, men det er uansett mer behagelig å stå under rennende varmt vann under tannpussen som forøvrig er ganske kjedelig enn på et kaldt bad når man akkurat har stått opp.
Gjest mphs Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Gjorde det alltid før, men nå blir det sjelden siden vi har separat bad og do. Jeg syns også det var deilig å stå lenge i dusjen og samtidig pusse tennene.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Hi, hi........tror jeg også må begynne med dette =0) =0)
kokosyklus Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Bodde sammen med ei venninne som gjorde det. Jeg kunne ikke forstå hvorfor, før jeg prøvde det selv:) Begynte å gjøre det mens jeg dusjet etter fest. Satt på gulvet i dusjen og pusset tennene:) Veeeldig behagelig å sitte, men trives best med å pusse tenne i kaldt vann så holder meg til vasken daglig:)
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #11 Skrevet 11. januar 2008 Jepp, gjør det ofte når jeg dusjer like før leggetid:) Skjønner ikke hva som skal være så ekkelt med det???
melkekua™ Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 øøøøøøøøøøøø.......nei! kunne ikke falle meg inn.....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #13 Skrevet 11. januar 2008 For meg blir det like ekkelt som å tisse i dusjen, hvertfall når det er jeg som skal vaske den sluken full av tiss, hår, såpe og ikke minst tannkrem rester i tillegg.....
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Jeg pusser tenna i dusjen hvis jeg tar en dusj før jeg legger meg f.eks. Og innimellom tisser jeg i dusjen, JA! Det tror jeg alle gjør innimellom. Det er det samme som å si "jeg tar aldri på meg selv..."!! Hallo!!? Tiss er forresten veldig bra for føttene (huden), det er ingenting mer naturlig, og du får mykere hud!
Marit82 Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Hahahahahahahaaha Hahahaha Hahahahhahahaha Det har jeg aldri hørt om! Funkye greier
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #17 Skrevet 11. januar 2008 Hehe, dette er morsomme greier!! Men jeg har FAKTISK hørt det før!!! Madonne snakket varmt om det (!!!) i et intervju med Oprah en gang husker jeg...sæææært men!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå