Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Etter en lett influensa går jeg nå rundt med en motstridig forkjølelse som absolutt ikke vil slippe taket. Ser ingen tegn til bedring og nå trenger jeg desperat noen gode råd for å bli bedre. Det er ingen lett forkjølelse, men er snakk om mye snørr, slim, hodeverk, såre øyne og ikke minst en veldig vond hals. Sover dårlig siste halvdel av nettene fordi det verker, men er ganske sikker på at det ikke er snakk om noe mer enn en forkjølelse. Nå er jeg imidlertid snart fødeklar, og selv om jeg ikke rekner med at babyen kommer med det første, så ville jeg følt meg mye roligere om jeg kunne bli kvitt denne forkjølelsen. Så om noen har noen gode råd så tas de imot med takk!
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Lag en liten coctail av honning, sitronsaft og olivenolje.. Det skal løsne opp litt Ta den 2-3 ganger daglig, så skal du nok bli bedre snart
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Prøv svarthyll, fåes kjøpt på helsekost, koster litt-men hjelper!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk for rådene! Vi har dessverre ingen helsekost i nærheten, men honning skal jeg alltids klare å få tak i.
mæjah Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 hvitløk har hjulpet meg mange ganger lukter jo dritt men funker bra god bedring
Marit & de 3 knøttene Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Hold senga eller sofaen til du er bedre. Er veldig vanlig at forkjølelsen er motstridig når man går gravid pga at slimhinnene våre er mer oppsvulmet nå. God bedring!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå