Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lett influensa går jeg nå rundt med en motstridig forkjølelse som absolutt ikke vil slippe taket. Ser ingen tegn til bedring og nå trenger jeg desperat noen gode råd for å bli bedre. Det er ingen lett forkjølelse, men er snakk om mye snørr, slim, hodeverk, såre øyne og ikke minst en veldig vond hals. Sover dårlig siste halvdel av nettene fordi det verker, men er ganske sikker på at det ikke er snakk om noe mer enn en forkjølelse.

Nå er jeg imidlertid snart fødeklar, og selv om jeg ikke rekner med at babyen kommer med det første, så ville jeg følt meg mye roligere om jeg kunne bli kvitt denne forkjølelsen. Så om noen har noen gode råd så tas de imot med takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Lag en liten coctail av honning, sitronsaft og olivenolje.. Det skal løsne opp litt :)

Ta den 2-3 ganger daglig, så skal du nok bli bedre snart :)

Skrevet

Prøv svarthyll, fåes kjøpt på helsekost, koster litt-men hjelper!

Skrevet

Tusen takk for rådene! Vi har dessverre ingen helsekost i nærheten, men honning skal jeg alltids klare å få tak i.

Skrevet

hvitløk har hjulpet meg mange ganger ;) lukter jo dritt men funker bra :) god bedring ;)

Skrevet

Hold senga eller sofaen til du er bedre. Er veldig vanlig at forkjølelsen er motstridig når man går gravid pga at slimhinnene våre er mer oppsvulmet nå.

God bedring!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...