Gå til innhold

Behandlet lammeskinn under laken. Ok??

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Jeg har kjøpt Ikea sitt korthårete, gråe lammeskinn. Så har jeg hørt her inne at det er behandlet og derfor ikke så bra for babyen. Hvorfor er det ikke bra? Og er det bedre om jeg bruker laken over i senga?

Eller bør jeg kjøpe nytt, ubehandlet lammeskinn, og evt bare bruke Ikea sitt i vogna under dunposen?

Noen meninger om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte et behandlet lammeskinn på Kid. Jeg har kjøpt Milo sensitive (den blå) og skal vaske det (har ikke lyst til å legge det på uten å vaske det først), så legger jeg på i senga under lakenet. :o)

Hva gjør dere andre?

Skrevet

hele poenget med å ha lammeskinn i senga er at babyen skal ligge rett på det..først da virker det som det skal..dvs, regulerer varmen..jeg ville ikke brukt ikea sine i senga, men hatt det på gulvet i stua der babyen kan ligge på dagen eller i sofaen..kjøp et nytt på babyshop, eller på barnas hage, der har de salg nå:) lykke til:)

Skrevet

ja, jeg ville også ha kjøpt på babyshop. De skal også vaskes med ullshampo som du også får kjøpt der. Det er for å bevare lanolin som finnes naturlig i ulla og som virker selvrensende

Gjest Lenchen *høygravid*
Skrevet

Ok, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...