Mamma med spire Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hva kan man gjøre for å få roet ned babyen??
Diamondgirl _ Eskil kom 1.3 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det lurer jeg også på, her er det full baluba nesten 24 timer i døgnet.... Sliten!!!!
kisselin Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Regne med at dere snakker om inni magen?? Sliter veldig med det samme selv og det har endt med at jeg er kjempe "støl" i magen og har mye smerter. Føler at det kan roe seg litt når jeg stryker litt hardt over magen, men kan jo ikke gjøre det hele tiden. Kvelden er verst og får jo ikke sove. Men har hørt noe om at dette kan bety at babyen er rolig når den kommer ut så jeg krysser fingrene for det. Desuten sier legen at det er tegn på en sterk unge:)
magj Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Ta et godt, avslappende bad. Evt sett deg på en krakk i dusjen og slapp helt av med rennende vann over magen. Det hjelper litt mot kynnere også.
*Anita* Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Syns det hjelper litt med en varmeflaske på magen eller ryggen også. Full aktivitet dagen lang, men heldigvis ganske rolig på natten og morgenen. Aktiv selv om jeg trener, står eller går, og uansett hva jeg spiser eller drikker. Selv et glass vann! Håper jeg slipper å gå over terminen med denne aktive babyen. Det kan bli slitsomt, men roer seg kanskje når det blir enda litt trangere? Foreløpig breier den seg fælt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå