Gå til innhold

Myk bag i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt vogn: Segr Bozz. Ser helt super ut, med myk bag. Combi vogn. Men i ettertid syns jeg bagen ser liten ut, med tanke på skinnpose osv.

Noen med erfaring av myk bag, eller denne type vogn? Kanskje det går ann å kjøpe en hard bag som får plass i vogna eventuellt?

Kan jo ta ut bagen og legge skinnposen rett i sportsvogna, men det er vel kanskje ikke ideelt når barnet er velldig liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt denne vi også!

Jeg har to poser (arvet...), den ene dunposa går helt greit ned i bagen. Den andre store lammeskinnsposa gjør ikke det, så når det blir aktuelt, legger jeg lammeskinn i bunnen av sportsdelen, og så posen oppå der. Holder i massevis når det gjelder varme.

Skrevet

kanskje det går med lammeskinn og dundyne oppi? det skal jeg prøve

Skrevet

Sikkert helt topp. Man pakker jo gjerne mer i vogna og på babyen enn man behøver. Da får lillen din god plass til å røre seg, i alle fall!!

Skrevet

Ja og bagen er jo litt polstra også. Den virker jo ganske lun, da:)

Skrevet

Kanskje du kan kjøpe en bag forlenger til vogna. Vet du kan det til en del andre vogner

Skrevet

Jeg har også samme vogna og har tenkt på dette. Men nå i ettertid så er jo denne mykbagen ganske polstret og med masse god fleece så den bør være varm og god. Er vel annerledes med de med hardbag for de har ikke samme polstringen.

Skrevet

Så man kan sette oppi en større bag?

Skrevet

Det var jammen lurt! Visste ikke at det fantes jeg:) Da skal jeg høre om de skaffer det til vognen min.

Takk for tipset!

Skrevet

Prøvde nå med lammeskinn i bunnen og dundyne, går fint det også:) men den vognforlengeren var smart altså:)

Hva skulle vi gjort uten BIM og alle de gode rådene?

Skrevet

Ja ikke sant :o)

Jeg har fått mange gode tips her inne selv opp gjennom årene og syns det er koselig at jeg også kan hjelpe andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...