**Håper** Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei jenter:=) Ja da nærmer vi oss uka vår. Hvordan går det med dere og har dere noen symptomer? Jeg har IKM den 15-16 Jan som er om 5-6 dager. Min symptomer er: * Økt utlod som er hvit-lotin aktig * Vondt nederst i ryggen * Hodepine (Gått over nå) * Litt oppblåst og rar nederst i magen om kvelden og litt stikkninger. (Spesielt i går kveld) MEN dette kan jo liksågodt være TR som forbreder seg på vei=(. Så jeg er egentlig forbredt på at det ikke har klaffet denne pp heller. Også krysser jeg for dere alle andre og håper spiren sitter hos dere:=) Masse lykke til.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Noe symptomer her også.... *økt utflod *svake "mensmurringer" i korsryggen og nederst i magen *stooor og hard mage på kvelden *noe øm i puppene. spess. rundt brystvortene xxxxxxxxxxxxxxkrysser fingrene for oss jenterxxxxxxxxxxxxxxx
maritmora Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Desverre svært lite symptomer her. Har også hvitaktig utflod, er dette et tegn på graviditet? Øm spes ve bryst- det er jeg hver eneste mnd før mens! Thats it!! Har nok ikke klaffet denne mnd heller..... Prøver nok litt å forberede meg på mens, for ikke å bli så skuffet, men det hjelper bare så lite. Håpet er der jo! Har desuten blitt spådd av to forskjellige på spåsiden her. Hun første sa at jeg kom til å bli gravid i løpet av to mnd (med en liten jente). Spådame nr to spådde at enten er jeg gravid nå, eller så blir jeg det neste pp (med en jente). Krysser fingrene for oss alle=)
**Håper** Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Til maritmora: Husk at ingen symptomer kan også være at du har blitt gravid. Sist jeg var gravid, så hadde ikke jeg noen spesielle symptomer. Graviditetsymptomer og mensensymptomer er jo så likt. Noen får symptomer tidlig og andre får ikke før etter de har testet positivt. Det med hvitaktig utflod kan være tegn på begge deler. Altså at mensen er på vei eller graviditet. Krysser fingrene for deg.
maritmora Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Takk for det "Håper". Ja, jeg har hatt veldig mange symptomer de siste mnd når jeg ikke har vært gravid, så kanskje det at jeg ikke har symptomer denne gangen bare er positivt!? Det er bare å smøre seg med tålmodighet enda noen dager!
**Håper** Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Ja kanskje det at du ikke har noen symptomer denne mnd er et symptom for deg denne gangen? Får håpe det. Og som du sier, vi får bare vente i spenning.
Venter på 3_de spire Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Heisann!! Jeg har IKM 16.januar og venter i spenning denne måneden. Symptomer: Blødde bittelitt friskt blod i går 7 dager etter EL (håper dette var en festeblødning) Økt utflod Veldig sliten Småkvalm i 3 dager (har ikke lagt så mye i dette, siden det går spysjuke her.. ) Krysser fingrene for oss alle, håper det blir mange septemberbarn på oss. klem
**Håper** Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 Oi, dette høres jo veldig lovende ut for deg siden du har hatt en bitteliten blødning. Kan jo være festeblødning det:=) Håper det. Du skriver at du har økt utflod. Kan jeg spørre hvordan din utflod er?
Venter på 3_de spire Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg håper mer denne mnd. Hadde vært kos med en liten spire. Gleder oss så masse på en liten en til!! Utfloden er hvitaktig
Miss Hemingway Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Har IKM 17-18 januar, og ikke et fnugg av symptomer enda, heldigvis! Blir bare mer paranoid av symptomer og ekstra skuffa når tanta kommer
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 ikm 19 jan og ingen symptomer. MEN: har vært en del øm i puppene de to siste dagene, og det har jeg ikke vært etter at jeg sluttet på p-pillene. Så håper jo inderlig at dette er et tidlig tegn for meg;-) Men er litt tidlig enda da... hehehe alltid på jakt etter tegn;-D
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Heiehei! Har IKM ca 17 januar.. Men er ikke mye symptomer her i gården gitt. Kun av og til litt murringer i magen, men det kan jo være så mangt! Og kjenner bittelitt kvalme av og til, men man blir da vel ikke kvalm så tidlig i svangerskapet uansett, så det er nok ikke derfor. Kjenner jeg er litt pessimistisk denne pp, ikke fordi jeg ikke har symptomer, men bare føler det på meg at jeg ikke er gravid denne måneden heller. Men har absoutt ikke mistet håpet:) Ønsker alle masse lykke til, og måtte det sitte en spire hos alle!!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. januar 2008 #13 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har i den siste hatt ømme brystvorter, oppblåst i magen, stikkninger i siden, murringer i magen og treg mage. Så er veldig usikker på om det er TR som kommer eller ikke...
Venter på 3_de spire Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Nå gleder jeg meg sånn til IKM!! Håper virkelig at tanta ikke kommer denne måneden. I dag har jeg stikkninger nederst i magen. Hvordan går det med dere andre??
**Håper** Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 11. januar 2008 Ja i dag er det fredag og uka våres nærmer seg med storm:=) Jeg hadde en rar dag i går. Var kvalm og trøtt hele dagen i går og helt sånn slapp. Sov 1,5 time på dagen og sovna tidlig i går og sov hele natta.Ikke noe tegn på at jeg skal bli syk nå heller. Men jeg har ingen tru på at jeg er gravid. Dumme meg som tok en test i går ettermiddag som viste blankt negativ. Og i dag er det jo enda 4-5 dager igjen til IKM. Men siden vi fikk bare hatt sex fram til dag 13 eller 14, så føler jeg ikke dette gikk. For det forundrer meg ikke om EL ble senere i syklusen. Men jeg har jo stabil syklus på 28-29 dager.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. januar 2008 #16 Skrevet 11. januar 2008 Har IKM 18. Januar.. Fint lite symptomer her, men et par har jeg. *Økt utflod (pleier ikke å ha dette mellom EL og IKM). *Stikkninger i nedre del av magen, vekselvis på ene og andre siden.(dette har jeg ofte mellom EL og IKM selv om jeg ikke er gravid). Håper det kommer litt flere symptomer etterhvert, akkurat en uke til jeg kan teste i dag:-) Lykke til alle sammen!!!
Dotten Skrevet 11. januar 2008 #17 Skrevet 11. januar 2008 Hei! Har i bunn og grunn ingen symptomer, men kjenner jeg ekstra godt etter, så er nok magen litt anderledes, men er redd det er mest innbildning.... Men sånn var det forrige gang også. Null symptomer, med unntak av at tanta aldri dukket opp Så vi får vente å se til ikm den 17. jan...... og krysse fingre for at kjerringkreket holder seg unna. Er nå i min 18. pp og en smule lei! Har heldigvis lille snuppa på 2 år å kose med da! Var ellers til gu begynnelsen av uken, med ul, og hun var veldig positiv, uten å kunne si sikkert at jeg var gravid, da det var for tidlig, men hun så at venstre eggstokk hadde sluppet egg og at jeg var veldig "klar" for en graviditet! Har tatt blodprøver i dag, så får vi da se om noen dager hva de sier. Har tatt for myyye rart da, men også hcg. Kanskje litt tidlig for den.... Spennende blir det uansett. Er redd for å håpe for mye, fordi nedturen blir ekstra stor om det ikke går denne pp'en heller. Har også fått Pergo, så OM tanta kommer, blir det Pergo neste pp! La oss håpe jeg slipper det Lykke til jenter
Loppeline83 Skrevet 11. januar 2008 #18 Skrevet 11. januar 2008 hei! nærmer seg nå ja, er veldig spent. i går hadde jeg noen rare stikkninger i mage og brystregionen, vet ikke hva det var, men håper at det var et godt tegn. synes også at puppene er mye strammere enn vanlig, litt øm på puppene. krysser ihvertfall fingrene!
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #19 Skrevet 11. januar 2008 noen som har hatt mitt symptom da? -ubehagelig å sitte seg ned på hardt underlag..Føles nesten som om livmoren blir presset opp og frem når jeg setter meg ned. Har vært gravid før og kan ikke huske dette?????????
Venter på 3_de spire Skrevet 12. januar 2008 #20 Skrevet 12. januar 2008 Nå er jeg så full av symptomer at jeg holder på å bli sprø!!! Skjønner ikke at det er mulig!! :0 kvalm hvitaktig utflod sliten blir lett svimmel (ble jeg de da jeg var gravid begge gangene sist) stikkninger nederst i magen hadde en bitteliten blødning 7 dager etter EL tyngdefølelse i puppene Men stoler ikke helt på kroppen min, så jeg er forberedt på det verste....
**Håper** Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #21 Skrevet 12. januar 2008 Mine symptomer er borte. 3-4 dager til IKM for meg. Testa BLANGT negativt med stavtest. Så jeg er ganske så sikker på at jeg ikke er gravid. Men jeg skal ikke klage, for jeg er bare i min 3 pp. Noen klaffer det veldig fort og andre må bruke lang tid. Sånn er livet. Nå forbreder jeg på at mensen skal komme. Masse lykke til dere andre:=) Håper det aller beste for dere.
Venter på 3_de spire Skrevet 12. januar 2008 #22 Skrevet 12. januar 2008 Det er jo håp enda da. Er jo noen dager til IKM! Lykke til!! klem
**Håper** Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 12. januar 2008 Takk for det. Joda, jeg vet. Men jeg har brut sånn stavtest med den mest sensitive som måler HCG verdien som er på 25 og CB er på 50. Og jeg fikk ikke engang en svaaak strek, så jeg er nok ikke gravid da. Snakk om det at jeg ikke har noen symptomer nå, plutselig nå har det begynt å stikke masse i magen. Men det kan liksågodt være mensen som er på vei. Er mest sannsynelig det. Masse lykke til med deg, du har jo masse symptomer nå:=)))) Krysser fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå