Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tok en ul i går i forbindelse med fjerning av spiral. da så legen en fostersekk( liten sort flekk), jeg er nå 6plus 6, så det er jo ganske tidlig i svangerskapet,men bør jeg beskymre meg siden han ikke så noe annet enn en fostersekk? Skulle ikke hjerte ikke ha begynt å slå?

Må også tilføye at apparatet hans er ikke av nyeste dato... Han anslo størrelsen på flekken ;) til å være ca. 2 cm i diameter.

Så , kan jeg ta det med ro elller bør jeg forbrede meg på at dette ikke blir noe av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo variere da...

kan du være en uke mindre på vei enn du tror selv??

jeg trodde jeg var i uke 6,og ble sendt...

så det samme som deg,men fikk time uka etter.

da slo hjerte og alt var bare bra

Skrevet

ja, det kan jo være. det er beregna ut fra siste mens, og jeg vet jo ikke når jeg ble gravid. Skal til kontroll om to uker. to lange uker ;)

Skrevet

Kjære deg, i uke6 er fosteret 5mm langt, hvor stort tror du hjertet er i en så liten kropp? På et ULbilde er det ikke mulig å se noe så smått. Ikke vær bekymret, spiren har det sikkert helt fint.

Skrevet
:):) ja, du har selvsagt rett:) Takk for å sette ting i perspektiv, det er nesten så jeg føler meg litt dum her, hihi.og tenk, dette blir nr 4 i rekka:):) uansett ,man beskymrer seg, spesielt siden lille frøet er blitt til til tross for spiral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...