Plompen Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 skjer jo ingenting verken etter stripping eller etter at slimproppen gikk i går!! Eg var jo sååå klar på at noe skulle skje før 09.00 i mårra så eg slepp å bli igangsatt. Venter nr 3 og begynner virkelig og grue meg til fødselen no som eg sitter her og leser oghører snakk om at den 3 fødselen kan være verre enn de to første!! HVORFOR DET!! uff hormoner og begynner og grue meg sterkt her!!
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Min nr 3 var noe lengre enn de andre, men ikke mer smertefull eller noe annet skummelt. Merkelig med all den skremsels-propagandaen som florerer her inne om dagen! Får inntrykk av at alt er skummelt og farlig! Nei, hadde nr 3 vært mye mer grusom enn de tidligere fødslene, ville jeg nok ikke fått nr 4 og nå ventet nr 5.... Og jeg har en følelse av at du kommer i fødsel i løpet av dagen!!! Husk at stresshormoner hemmer utvinning av fødsels-hormoner, så prøv å slappe av. Ta et bad/dusj, kos deg med digg og sløv på sofaen. KOS deg, så kommer det sikkert tegn!
Marit & de 3 knøttene Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 God morgen! Mitt tips er å gå en tur. Ved min forrige fødsel gikk slimproppen på morgenen og utover dagen. Kjente ingenting. Så gikk vi en liten tur og rett før vi kom hjem til huset vårt fikk jeg den første ria. Funka bra på meg iallefall :-) Lykke til!!
Plompen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 ja eg tror nok også at når ting er så nært fødselen tenker og lurer vi mye og lar hormonene spille oss et puss! er jo mye som skal skje! Tusen takk for god trøst og alle har jo ikke like fødsler! Kanskje vi heller skulle vore flinke til å utveksle GODE erfaringer?? he he
Plompen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 det gjorde eg i går men jammen skal eg kle på 4 åringen min og gå oss en tur ut, trur vi trenger det både eg og han. Er ikke lett og bo hjemmefra å bare vente på at ting skal skje. Takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå