VirreVirre Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Nå er jeg så møkka lei av telenor. Det er så dyrt! Skjønner ikke at vi ikke har sagt opp for lenge siden.. Men jeg vet ikke hva vi skal velge av leverandør. Hvem er billig(st)?
mamman-til-madeleine Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Vi bruker Chess kontant. Dette er fordi vi bruker telefonen veldig lite. Men jeg anbefaler uansett Chess som leverandør, da de er veldig rimelige, og har mange gode avtaler. Har aldri hatt noe tull med de!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Nå vet jeg ikke noe om bruken din da.. Men jeg har djuce nonstop.. Koster 299,- pr måned, og da sender jeg så mange sms og mms jeg gidder.. Betaler bare ekstra for det jeg ringer.. Så jeg har nå regninger på ca 350,- pr måned.. Før hadde jeg kontantkort, og kunne lett svi av over 1000,- pr måned... Så jeg er veldig fornøyd med dette. Men kommer jo an på om man sender mye meldinger eller ringer mye.. Ringer man mye og sender lite meldinger er nok dette en dårlig deal.
Grateful mom Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Sjekk www.telepriser.no. Det er vanskelig å sette opp ringemønsteret sitt, men man får det som regel til sånn ca da.... kanskje du får noen ideer. Men hovedregel; hold deg til de største, Tele2, Chess, Ventelo Privat. Det er ikke så mye som skiller dem, hvis du velger riktig i forhold til ditt ringemønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå