Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Ja, da har jeg kastet jula på dør.. Eneste som er igjen er treet som sambo får hjelpe meg å hive ut når han kommer, kjøkkengardinene og noen duker.. Men hvem er det som med sine fulle fem står opp kvart over fem om morgenen for å hive ut jula da.... *tullerusk*
temi & keli Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hehehe.. Jula skal ut her i dag også.. "Endelig!" måtte bare vente til etter eksamen, liksom.. -men jeg sov så lenge storesøster ga meg lov til å sove, da.. Det skal jeg ha.. -så jeg tror ikke du kan påstå å være mer enn ved dine fulle tre, eller.no ) Kvart over fem er TIDLIG, nemlig!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Hehe.. ja.. det ER tidlig.... hehe... Men er vant til å stå opp halv 6, også har jeg hatt perm i 1 og 1/2 uke + juleferie, så nå syns kansje den innebygde klokka at det er på tide å komme i gjenge igjen.. hehe...
temi & keli Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 *flire* du er vel bare fødeklar, tenker jeg ) ...husker hvordan det var... - og nyter så lenge jeg får sove!! hehe
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Hehe.. ja, er vel litt dette husmorgenet som har meldt sin annkomst også.. Men når kroppen har vært vant til å stå opp hver dag halv 6 i 5 år, så skal det sikkert litt til for å snu om på det... Men er jo veldig greit om jeg står opp så tidlig da, så får jeg litt ut av dagen.. Blir spennende å se hvordan ting blir når babyen kommer..
Kvitrebekk Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Det begynte jeg med i går også. Men så hovnet beinet mitt så fryktelig opp at endte opp hos legen med streng beskjed om å holde meg i ro frem til fødsel. Så her er jula halvveis fremme og alt er kaos. Blæh! Får piske mannen min litt rundt i ettermiddag, men å rydde bort jula er liksom noe som jeg synes er greit å gjøre selv. Litt system i rotet har jeg jo :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå