Gå til innhold

Mannfolk!!!!

Frøloffen & solskinnsbolla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min skulle ta MR av ryggen i dag og han klarte selvfølgelig å forsove seg så han ikke rakk timen, og skylder på at alarmklokka ikke funka... Jeg og lillegutt sover godt på rommet ( han sov på sofaen siden han skulle grytidlig opp), også kommer han inn for å bare si at han har forsovet seg, slik at selvfølgelig både jeg og lillegutt våkner. Mini vil jo ikke sove igjen og nå ble det til at vi måtte stå opp mens mannen min gikk og la seg igjen.... Og jeg må i tillegg ringe og beklage og si at han ikke kommer på MR og bestille ny time fordi "han er så dårlig på sånt"... så nå sitter jeg da her morragretten og fæl når jeg egentlig burde vært i drømmeland....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hvordan innlegget ditt leses så er konklusjonen av du er dum.

Skrevet

Hehe, ja man skulle vel nesten tro det noen ganger.....

Skrevet

Ergo har du ingen gyldig klagegrunn :) Denne situasjonen er ditt eget verk. Hadde det samme skjedd hos oss hadde han selv måttet ringe, samt stå opp med barnet han vekte.

Skrevet

sant nok, får vel bli flinkere til å sette foten ned tror jeg. Neste gang mini våkner tidlig skal han værsågod få lov til å ta han slik at jeg kan få sove lenge. Og hvis han protesterer så skal jeg henvise til denne episoden, så da har han ikke så mye han skulle ha sagt!

Skrevet

Hehe, det er bra! Du må gjerne be ham sende meg en pm, så skal jeg fortelle han en sannhet eller to. Lykke til ved neste anledning:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...