Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Da var vi jaggu en dag nærmere målet, damer Ikke at jeg vet hvor langt frem i tid mitt mål ligger, men en dag nærmere er jeg okke som, og det er egentlig en ganske god tanke. Sambo snorker fra soverommet, jeg har dusjet og nå skal jeg tusle ut i tussmørket og kjøpe ferske rundstykker, samt roastbeaf med remulade til sambo. Kjekt å overraske han litt; normalt ville han vært på vei til jobb på denne tiden, men vi skal på kontroll i dag klokken ti, og da er det jo såå hyggelig å spise en litt god frokost sammen. Så skal jeg snike meg inn i sengen og vekke ham. Håper at jordmor bringer meg godt nytt på kontrollen i dag; kaaanskje sier hun at det ser ut til å være rett rundt hjørnet nå *håpe* Spennende blir det uansett, ok å vite om jeg ikke er i nærheten og, så slipper jeg ihvertfall det å håpe hveeeer eneste dag om at noe er på gang. Jau jau...dette var bare litt skvalder på morgenkvisten. Ville egentlig bare ønske alle sammen en riktig fiiiin dag - og lykke til til alle de heldige som føder i dag Tudelu!
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 He he..så koslig da.. Skal selv på kontroll kvart over ni...men her er samboer på jobb og datter i barnehage...så jeg har spist frokost alene...he he Håper også på noe nytt om at nå er du straks igang...he he Masse lykke til, til deg også...og kose dere sammen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå