Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Flere som svetter om natta? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg svetter sånn. Har vinduet åpent, sover bare i trusa. Vanligvis pleier det å være litt kaldt da, men nå våkner jeg opp i en vanndam hver dag. Andre som gjør det i slutten? Er 38 uker
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Samme her! Har det kaldt i rommet, og sover bare i undertøyet. Men jeg har det slik at jeg plutselig våkner, er andpusten ( som etter et mareritt), også er jeg våt overalt! Er også 38 uker på veg.. Leste en plass at det har noe med hormonene i kroppen å gjøre..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg svetter ikke så veldig på natta, men jeg har alltid vær kald før, har hatt varmeteppe i senga og huttret meg inntil sambo for å varme meg, men nå sover jeg ofte uten dyne til og med, fordi jeg er så varm.. Samme om dagen også.. Tåler nesten ikke varme lenger jo.. Svetter bare jeg ser det brenner i ovnen jo.. Er 38+5 i dag.. Er nok disse dustete hormonene som plager oss..
Nubbi & bittelillen Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Puh! - nå ble jeg lettet! Trodde det bare var meg...he he...men siden vi er flere er det sikkert hormonene våre som leker med oss. Kan være iskald hele dagen og allikevel våkne om natten og være gjennomsvett som etter en god treningsøkt. Dette skjer heldigvis ikke hver natt men en gang eller to i uken. Er i uke 29 nå.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har holdt på med nattesvette litt til og fra i noen uker, men nå har det satt inn for fullt. Det gjorde det de to andre gangene også, og da fødte jeg innen to uker etter at det begynte, så det er lov til å håpe...! Det er horminene som gjør det; det skjer en liten "hormonutskiftning" på slutten, og kroppen begynner å produsere mer oksytosin. For min del ble det enda verre etter fødsel i noen uker...
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ånei, er dette vitenskapelig dokumentert? Eller er det bare noe du tror? Hehe, er ikke klar for fødsel enda skjønner du. Går gjerne 3-4 uker til jeg altså. :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå