År og dag Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Gutten min på 4 år er hekta på kaptein Sabeltann, og vi vurderer derfor å legge ferien til Kristiansand hvor det er Sabeltannforestilling og Sabeltanns verden. Noen som har vært der? Erfaringer? Overnatting?
mamma-til-4 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Har vært der og med gode minner for voksene og barn;) Showet på kvelden var magisk:)Husk event å ta med VARME klær(gjerne sitteunderlag) for den kvelden.Missunte folk som hadde tatt med seg vinterjakker:)Blir skikkelig kaldt altså. Ang overnatting så er det flere hotell i nærheten som har pakkepriser.Vi var på Qualety som ligger rett ved og det var fint synes vi.Hvis du har lyst til det så er det jo overnattingsmuligheter inne i parken og(og rett utenfor) så mulighetene er mange. Men minneverdig var det og vi skal nok tilbake ja:)
NickNoLte Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Men bestill billetter i god tid... gå inn allerede nå og sjekk... (www.dyreparken.no / www.sabeltannsverden.no eller no...)
År og dag Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2008 Kan småsøsken være med på nattforestillingen? Lillebror kommer til å være 1 år på den tiden. Har hørt at det er litt bråkete med smell, eksplosjoner og høy lyd. Er det plass til barnevogn?
**¤¤** Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Henger meg på her også. Vet du hvor mye det koster??? Eller hvor mye betalte dere og hvor lenge var dere???
bente69;) Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Du må sette fra deg barnevogna å gå de siste 50-100 meterne. Tror det kan bli litt mye for en ettåring, jeg hadde latt han være hjemme. Snuppa var 3 år når vi var der i sommer, midt i blinken for henne. Showet starter jo kl 23, så det var flere barn som sovnet mens de ventet på at showet skulle starte. Når vi var der i fjor hadde vi to dagerspass i parken, det holdt akkurat. I år tror jeg vi skal ta 3 dager, en trenger ikke å være der 3 dager på rad, kan gå dager mellom hvert besøk. I fjor hadde vi campingvogn, bodde på Moisand Familiecamping ved Grimstad, kjempe flott campingplass men litt langt å kjøre til dyreparken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå