Gå til innhold

Sabeltanns verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 4 år er hekta på kaptein Sabeltann, og vi vurderer derfor å legge ferien til Kristiansand hvor det er Sabeltannforestilling og Sabeltanns verden. Noen som har vært der? Erfaringer? Overnatting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har vært der og med gode minner for voksene og barn;)

Showet på kvelden var magisk:)Husk event å ta med VARME klær(gjerne sitteunderlag) for den kvelden.Missunte folk som hadde tatt med seg vinterjakker:)Blir skikkelig kaldt altså.

Ang overnatting så er det flere hotell i nærheten som har pakkepriser.Vi var på Qualety som ligger rett ved og det var fint synes vi.Hvis du har lyst til det så er det jo overnattingsmuligheter inne i parken og(og rett utenfor) så mulighetene er mange.

Men minneverdig var det og vi skal nok tilbake ja:)

Skrevet

Men bestill billetter i god tid...

gå inn allerede nå og sjekk...

(www.dyreparken.no / www.sabeltannsverden.no eller no...)

Skrevet

Kan småsøsken være med på nattforestillingen? Lillebror kommer til å være 1 år på den tiden. Har hørt at det er litt bråkete med smell, eksplosjoner og høy lyd. Er det plass til barnevogn?

Skrevet

Henger meg på her også.

Vet du hvor mye det koster???

Eller hvor mye betalte dere og hvor lenge var dere???

Skrevet

Du må sette fra deg barnevogna å gå de siste 50-100 meterne. Tror det kan bli litt mye for en ettåring, jeg hadde latt han være hjemme. Snuppa var 3 år når vi var der i sommer, midt i blinken for henne. Showet starter jo kl 23, så det var flere barn som sovnet mens de ventet på at showet skulle starte. Når vi var der i fjor hadde vi to dagerspass i parken, det holdt akkurat. I år tror jeg vi skal ta 3 dager, en trenger ikke å være der 3 dager på rad, kan gå dager mellom hvert besøk. I fjor hadde vi campingvogn, bodde på Moisand Familiecamping ved Grimstad, kjempe flott campingplass men litt langt å kjøre til dyreparken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...