Mamma til verdens beste barn Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Herregud!!!! Og i dag skal forloveren min og jeg på spa og bare bli dullet med hele dagen:) Det går nesten ikke an å ha det bedre enn meg akkurat nå Ønsker alle andre en minst like bra dag!!!!
Mamman til AM&JS Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Åhh det hørtes deilig ut....Kos deg i dag da..og lykke til på den stoooore dagen!
mamma-til-4 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Det er bare å glede seg masse ,senke skuldrene og nyte dagen:) Hvis du får skikkelig nærver så får du bare tenke at du faktisk skal kose deg sammen med mannen din den dagen:)
boble <3 Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Åh så herlig:0) Kos deg masse i dagene som kommer og da spesiellt på bryllupsdagen, nyt hvert sekund ( dagen vår gikk så fort:0)) Og lykke til med dagen og ekteskapet:0)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Gøy, gøy, gøy, gøy, gøy gøy, gøy, gøy, GØY!!! Og vet du hva? Det å VÆRE gift er enda gøyere! ;o)
MikroMidas Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Åhhhhh...så heldig du er! God tips for den store dagen: NYT DEN!! Bestem deg for at INGENTING skal få ødelegge den dagen for dere. Små detaljer som kanskje ikke blir helt perfekt slik du ønsket det er - nettopp - bare detaljer. Tenk at dette er en dag som aldri kommer igjen og sug til deg all den positive energien du kan. Ha en herlig dag i dag, og lykke til på lørdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå