Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurte på om det er noen som vet om det er noe man kan gjøre, noe hjelp man kan få før det er gått et år? Beklager sutringen, men jeg er så dritlei av å bli skuffa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke hvor du bor, men om du bor i nærheten av Aleris på Strømmen er de fantastisk hyggelige og hjelpsomme der. Jeg har allerede vært der to ganger, selv om jeg "bare" har prøvd i 9 mnd (føles som en evighet..).

Jeg sliter imidlertid med veldig tette blødninger (ofte bare 14 dager mellom), så jeg "krevde" på en måte å få en sjekk. :-) Tror fint du kan få hjelp der selv om alt er tilsynelatende normalt med deg også. Hvis Strømmen ikke er langt unna, anbefaler jeg Unni Larsen på det varmeste. Super dame som bare smiler. :-)

Forresten, har ikke du prøvd i ett år med 12 pp bak deg?? Da kan du vel uansett forlange en utredning?

Lykke til!

Skrevet

Dere har jo vært prøvere i 1 år nå, da har dere rett på hjelp.

Vi har vært prøvere i 20 pp, så vi tok kontakt med volvat for noen mnd siden, så i desember var vi til spesialist. Der tok de undersøkelse på meg og min mann + han skal levere sædprøve nå og jeg har tatt blodprøver.

Hvis de ikke finner noe, så blir jeg satt på en hormonkur. Etter 3 mnd med det blir det prøverør, viss jeg ikke er gravid før den tid.

Skrevet

Har el-testa i fem mnd, men lite resultat. og så hadde jeg el ganske akkurat når jeg trodde, så det ble ikke til at jeg kjøpte nye. Men skal gjøre det nå.

Skrevet

Hørtes veldig koselige ut! Takk for tipset! Bor i Trondheim, så litt langt. Men har tatt kontakt med legen min i dag iallefall... Så håper jeg får like god oppfølging der! To ukers syklus? Da skjønner jeg at du krevde å få en sjekk! Håper ikke de fant noe galt da! Jeg har en guffen følelse at noe er galt her også!

Skrevet

Da får dere iallefall god oppfølging framover! Det er bra! Håper alt ordner seg for dere! TUSEN TAKK FOR ALLE INNLEGG! Dere er gode! Har ordnet time nå, så håper på forandring!

Skrevet

det er aleris i Tr heim også, og så er det en annen klinikk for den som strever litt. På den sistnevnte har jeg hørt at det ikke er noe problem å få komme inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...