Gjest Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Her våkna minsta kl5 ( noe som ikke er vanlig), hun har sovna igjen å...men før jeg rakk å legge hodet på puta igjen så våkna 2åringen..pluss at det var påtide å vekke 9åringen som skal på skolen. KUnne tenkt meg en time til på øyet...men når man sitter oppe til midnatt så får man ta steken sjøl...i kveld skal jeg dra meg i seng tidlig!
Solitude Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 God Morgen... Jepp. stod opp kl 05:30 som vanlig de dagene jeg skal på jobb... *gjesp* Ungene er ferdig påkledd, ferdig spist og nå leker de her i bakgrunnen imens mamma har dagens cappocino.. Fungerer ikke uten den
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 jeg er..Våknet halv sju og gikk på do, så at klokka var HALV SJU og sambo lå i senga!!! Han skulle vært på jobb da... Sa det til han, han hoppet opp og 3 minutter etter aar han ute av døren. kjipt å forsove seg...=(
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Sto opp 5.30, da ville ikke mini sove lenger, MEN han sov hele natten for første gang på flere mnd, så jeg følte meg mer uthvilt enn noen sinne, og da var det helt greit:) Noah og samboeren min dro 06.30, ferdig stelt, mette og med matpakkene i hånden:) Jeg har dusjet og fikset meg og skal reise til skolen om en time:)
Mayken Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Våknet av klokken kl 6.00 Stod opp for å ringe jobben og gi beskjed om at jeg ikke kommer i dag. Ina har hatt feber hver kveld denne uken, har vært feberfri på morgenen og i fin form, så vi har sendt henne i barnehagen og oss selv på jobb. Men feberen har blitt høyrer for hver kveld. I går var den på 39, og hun har en luftveisinfeksjon som holder oss våkne mye av natten med hoste. Tenkte det kunne være greit å holde henne hjemme og se om hun blir litt bedre. Har litt dårlig samvittighet ovenfor jobben, for hun er jo i fin form nå, tussler rundt her og leker seg og ser på playhouse disney. Snrret renner og hun hoster, men ellers fin.
Mamman til AM&JS Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Her var vi våkne i 06 tida...mannen min og de to yngste er dratt i barnehagen..jeg og eldstemann skal på førskolekontroll nå på formiddagen hos helsesøster...og jeg skal på jobb kl 15...
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Her v[knet junior 03.45! GREAT! Sovnet v puppen,men ikke lenge... gjesp! Har lagt han n[, h[per jeg f[r meg en time til p[ ;yet
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 06:30 her ) men det er vår faste tid å stå opp på og heldigvis har Nemi sovet igjennom heeeele natta
ZamZam Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Hehehe helt sikker ugla... Her sto vi opp kl 04, mannen min reiser på jobb kl 03... Ser skikkelig tidlig ut, men det er norsk tid da.. Her er kl faktisk 06 da vi står opp. Noe vi nesten er vandt til, men av og til glemmer jeg at det er to timers forskjell og sitter her og suller til kl 22-23 (norsk tid, da er kl 24-01 her) oppdager hva klokken er å løper i seng... Håper du får en flott dag, selv om du er trøtt..
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 god morgen Alarmen på mobilen gikk 06.10, da stod mannen min opp, i dag hadde jeg tenkt å følge Tobias opp i barnehagen selv, men jeg sliter med bekkenplager og våkne netter, endte det opp med at mannen min måtte følgte Tobias til barnehagen, rundt kl.07.00, sitter igjen her med dårlig samvittighet, sende Tobias av gårde så tidlig, når jeg selv kunne ha levert ham senere, men.. men.. kan jo ikke styre bekkenet i graviditeten så jeg skal slappe av.. sove litt :) vet jo at han koser seg i barnehagen... :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå