Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har verdens beste samboer!! Han forteller meg hele tiden hvor flink han syns jeg er som "rugekasse",han stryker magen min, sier han syns jeg er flott, han er der for meg hele tiden, han gleder seg masse til fødselen/ks, han trøster når hormonene tar overhånd, sånn som de gjorde i går kveld/natt, selv om han skulle opp igjen på jobb halv 5. Ja, han er bare helt fantastisk, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten han. Derfor har jeg lyst til å gi han noe for å vise hvor utrolig mye han betyr for meg, og hvor viktig han har vært igjennom graviditeten. Noen som har noen gode tips til pappa-gave?
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg føler det litt på samme måten! Samboeren min er bare helt nydelig og jeg føler meg -ja, nesten velsignet :-D. Jeg skal skrive et langt kjærlighetsbrev til han, jeg -sammen med en genser han hadde så lyst på som han så på nettet -med matchende body til. Var noe alá "verdens beste pappa"-tekst på den :-D. Vet det ikke er mye, men jeg vet at den kommer til å gå rett hjem her i gården :-). Han blir så lett rørt av sånne ting, hehe....
jeano med nr.4 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Hva med å vente litt, og lage en fotobok til den herligse pappa. Ta bilder av magen, og når babyen kommer så kan du ta mange fine bilder av far og barn. Tenk så glad han blir for å fåbilder av dere som han er så glad i
Erisa* Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Det var en god ide det med bildene, altså! Jeg skal være ekstra på vakt og ta fine bilder av mannen min når han holder jenta. Det er oftest han som tar bilder, men nå skal jeg ta over kameraet litt:) Jeg har tenkt på å kanskje kjøpe et smykke der navnet og fødselsdatoen til jenta vår er inngravert? Skal forhøre meg litt om hvilke muligheter som fins.. Ellers har jeg sett et smykke det står "superpappa" på hos en gullsmed her i Bergen. Det er et alternativ, i alle fall:) Hadde jeg hatt mange penger, ville jeg kjøpt et lydkort til ham, for det ønsker han seg sånn. Men det koster 1300 kroner, og det er bare litt for mye penger akkurat nå.. Sukk, den som var rik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå