Gå til innhold

Skal jeg hoppe i det en gang til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lang historie kort: ble gravid som 21 åring, hadde et helvetes svangerskap, sykt uheldig under fødsel, og nå to ar etter har jeg verdens skjønneste datter og 25 kilo overvekt...

Ville ikke i utgangspunktet ha flere barn, men så er det datter, da... Hun fortjener jo søsken, og samboer er verpesjuk... Føler vel at jeg er litt klar for det, så jeg kan starte livet mitt et år etter neste fødsel. Bli tynn igjen, ferdig med utdannelse etc... Vet ikke om det er aktuellt for meg å "ødelegge" meg selv igjen vektmessig når jeg har klart å gå ned til under 60 igjen.

Men så var det penger, da... Jobber ca 50/60 % et sted og studerer ved siden av på deltid. Får jeg penger ved eller etter fødsel da? Har jo samboer som tjener ok og jobber fulltid. Men vi klarer oss ikke et år eller mer på bare hans lønn. Er det noen som har peil på slikt?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal tenke over hvorfor du ikke vil ha flere barn, og ikke la mannen eller noe annet presse deg til å gå igjennom ett nytt svangerskap hvis du ikke er klar for det. Du er jo ung, så du har tid til å tenke litt før du hopper i det! Lykke til med valget! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja du har krav på permisjonspenger:) Er litt på den at hvorfor ikke bare kjøre i gang og "bli ferdig med det" hvis dere ønsker flere barn. Så kan du heller fokusere på å lette litt på kiloene etterpå og da vite at du ikke skal ha flere barn og heller ikke flere svangerskap som skal "ødelegge" kroppen din hvis du skjønner hva jeg mener:)

Lykke til uansett hva du gjør:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...