Gå til innhold

noen som har get grunnpakken her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har man kanalen FEM når man har Get`s grunnpakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke skaff GET!! mamma har de og har verdens verste service, feil heile veien og bare tull og mas!

Skrevet

Vi har GET og har ikke hatt noe problem med dem.

Men jeg vet ikke om FEM ligger i grunnpakken, for vi har skaffet oss familiepakken også, så er ikke helt sikker på hvilke kanaler som er i hvilke pakke.

Gå inn på get.no så finner du sikkert en oversikt over kanalene i de forskjellige pakkene.

Skrevet

ok..jeg skal flytte og i det boretslaget er det Get,så da tror jeg ikke jeg kan velge.

Har lyst til å ha FEM,og finner ikke noe kanaloversikt på hjemmesiden dems.

Hvor mye ektra betaler du for familiepakken?

Skrevet

Vi bor i borettslag og der bataler de for GET. Kjempe fornøyd og kannel fem er med ;o))))

Skrevet

ok..så bra=)vet du om det bare er den vanlige grunnpakken til get?tror nemmelig det bare er den vi får

Skrevet

Hvis du bor i boretslag som har get så kan du få inn FEM, men du må ha dekoder.

Ihvertfall sånn jeg har skjønt det bor selv i borettslag som har Get.

Men jeg har valgt bort dekoder jeg da for den koster jo litt og ser ikke nødvendigheten for en kanal.

Skrevet

Fant det på nettsiden deres med en gang jeg; http://www.get.no/web/produkt/digitalTV/start

ja det er FEM i grunnpakken.

For øverig har jeg hatt GET i 5 år på tv-internett-telefoni; aldri vært noe problem i det hele tatt. Vi har også PVR boxen. Har blitt "avhengig" og tar opp alt av ynglingsprogrammene til ungene og seriene jeg følger med på uten at jeg trenger å tenke på det. Ligger inne fast. Genialt for oss ihvertfall. Vi kommer aldri til å bytte igjen ihvertfall. Hadde Nextgentel før. Der var det så mye rot at vi har aldri vært borti makan. Alltid fått hjelp hos Get vi da. Men det er sikkert noen der også som burde ha funnet seg noe annet å gjøre...

Skrevet

Ja vi har get og har FEM ,

Skrevet

http://get.no/web/produkt/digitalTV/kanaloversikt

Der er det oversikt over hvilke kanaler som er hvor.

Ser ut til at FEM er en del av grunnpakken.

Vi betaler 99 kr i mnd for familiepakken, da har vi playhouse disney, og den elsker vi å se på på morgenene.

Resten blir betalt av borettslaget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...