Gå til innhold

innblandelse fra andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så et innlegg der inne som irriterte meg noe grundig. For det første var ikke personen som skrev det mor, og for det andre, hvorfor må folk hele tiden blande seg i andre folk sine saker??? Og da mener jeg folk som har en mening om alt og alle. Om noen gjør ting annerledes når de legger ungen sin, så er ikke det dermed sagt at den måten de gjør det er feil.. Folk gjør hva som er best for sin husholdning. Noen lar barn smake snop tidlig, andre sier de vil vente. Om jeg kommer hjem kl åtte på kvelden med gutten min, så skal ikke jeg måtte føle meg som en dårlig mor for det om. Vi legger oss sent, og sover lenge, og det fungerer for oss. Vi samsover til og med.Hadde jeg sagt dette til hun ene venninnen min, så hadde hun sagt både det ene og det andre bak ryggen min. Men jeg syns ikke det er riktig.

La folk kjøre sitt eget løp så lenge det ikke skader noen. Folk er forskjellig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du irritere deg over andre?

So om hun ikke var mor?

Og DIB er å blande seg i ALT andre gjør...

Og herregud liksom, legger du ungen din etter 8, bare forer den på snop OG samsover, det er jo barnemishandling, herreguuud!

Og utover det så har man det bra;)

Jeg bare harselerer litt med deg, og temaet, for det er sånn det er her inne på DiB og har vært så lenge jeg har hengt rundt her inne...

Og dømme folk står også høyt på listen, fikk du med den?! *kikke etter*

:)

Det går seg nok til, med tid og stunder, helt til det kommer en ny runde med bimmere også er vi på´an igjen;)

Skrevet

HELT ENIG med deg der.. og hadde vi ikke vært forskjellige så tror jeg det hadde blitt fryktelig kjedelig. jeg dømmer jo ikke andre hvis de tar en fest,fordi jeg så og si aldri gjør det. og VELDIG godt å høre at andre her inne legger seg sent og står opp sent. hehe

Skrevet

Har vært her en stund jeg også, men stått litt på side linjen. Snakker ikke nødvendigvis om dib, men også ute i den virkelig verden :) :) :)

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig med deg. Det er desverre sånn at man blir halshugget her inne om man ikke gjør det på nøyaktig samme måte som andre.

Jeg har også en venninne som mener jeg må ta opp Julie tidlig på morgenen, helst senest kl 8. Hvorfor skal jeg det så lenge jenta er b-menneske og sover til 11? Hvorfor skal hun i seng kl 19-20 når vi ikke har noe problem med at hun er oppe sammen med oss til 21-21.30?

Den dagen hun skal i barnehagen og jeg i jobb igjen til høsten, kommer fort nok, og inntil da vil jeg nyte tiden med henne på hennes og våre premisser. Hun må snu døgnet når den tiden kommer, men det er vårt problem. Hun elsker andre barn, så det å være i barnehage blir moro for henne. Frem til da har vi det moro hjemme:)

Her er det vi som bestemmer og ingen andre. Jeg legger meg ikke oppi hva andre gjør, og da trenger ikke andre legge seg seg oppi hva vi gjør.

Dette fungerer bra, vi har en blid og harmonisk jente og det er det viktigste spør du meg:)

Skrevet

helt enig. Jeg er også hjemme med gutten vår, og det vil som du sier tidsnok bli rutiner og det som hører med når barnehagen starter. Nyter tiden jeg har hjemme.

Skrevet

Greit for min del at folk velger leggetider, kosthold osv for sine barn.. men jeg ler godt hvis noen klager over at de ikke får barna sine i seng når de når en viss alder....LITT lurt å få inn nogen lunde gode soverutiner fra de er små...siden de tross alt skal begynne på skole en gang.. Har ei i familien som sliter noe jævlig med å få 8åringen i seng på kveldene..ikke så rart når ungen i alle år selv har bestemt leggetida og har fått sove halve formiddagen før hun begynte på skolen..

Folk er forskjellige--heldigvis..men ofte er det en grunn til at de fleste gjør det samme...fordi det tross alt kansje er det lureste i mange tilfeller??? Hvorfor absolutt være kjerringa mot strømmen?

Skrevet

Nei folk må jo selvfølgelig stå for det de velger det sier jeg ikke noe på. Men jeg mener folk må slutte å dømme folk hele tiden, og heller konsentrere seg om seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...