Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Noen som har født på Ahus?? Åssen syns dere det var der? Var dere fornøyde med personalet og alt? Skal selv føde der om ikke så altfor lenge, og lurer på hvordan dere som har født der syns oppholdet der var.. Kom med alt, positivt og negativt! ) Takk for svar! )
dame81 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 hei. jeg fødte på ahus for snart 4år siden. og som jeg kan huske så var alt bare positivt. jeg fikk all den hjelpen jeg trengte dem stillte opp for meg hele tiden. jeg tror ikke jeg har noe negativt og si om ahus jeg. hehe:) når har du termin da?
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Det høres bra ut! ) Har termin 26. januar! Er så spent!
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Ja, gleder oss masse! Du da? Venter du en til?
dame81 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 nei ikke enda. hehe:) jeg og mannen min har prøvd nå i 22pp så jeg håper det snart er vår tur. hehe:)
Pockahontas Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Hahaha! Halla Katrine! Jeg trodde nok det var deg, men ble ikke sikker før jeg sjekke bildene dine :-) Hihi Jeg håper inderlig jeg føder før deg og kan fortelle om mitt opphold der. Føler meg meget fødeklar for å si det sånn.
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Halla... Kult å se noen jeg kjenner her inne...Synd jeg ikke har "sett" deg før...=o) Du kjenner meg kanskje ikke men du kjenner søstren min godt...=o) Vel kanskje kjente er vel et bedre ord...Vi bodde på Skjetten for mange år siden.. Du får sende meg en post hvordan det gikk på A-hus...Har ikke født der selv, men på Ullevål...Så er litt spent...=o) Så kan ikke akkurat hjelpe deg med spørsmålet mitt...=o) Hvis mer nysgjerrig nå, send meg en post da så skal du få vite mer=o)
tiltiderensom Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Födte der for tre år siden og var veldig fornöyd:)
Knotten2 Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Fødte på AHUS sommeren 2006, og var fornøyd med det. Personalet er veldig hyggelige, men lokalene er gamle og det er veldig, veldig dårlig luft der...... Men nå fødte jo jeg midt på sommeren da, det var kanskje litt ekstra ille da. Skal føde på AHUS denne gangen også.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Jeg fødte å Ahus sist, ønsket meg ikke tilbake dit. Men de ansatte der er flotte folk altså. Snakket akkurat med ei som fødte der og hun var evig takknemlig for at jeg tipsa om ørepropper, for barselrommene kan være fulle av folk... Meget urolige netter der. Lykke til! )
Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. januar 2008 Heisann Monica! Åssen er det med deg om dagen da? Føler deg ganske klar for å føde du oxo?? ) Får håpe ingen av oss må gå så altfor lenge over terminen da! Skal følge med på Facebook-siden din fremover.. Terminen din er vel straks, ikke sant??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå