Gå til innhold

hva tenker dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...

er snart 21 år og prøver å bli gravid. er i 3 pp. har et stabilt og fint forhold til samboeren min og vi har alltid hatt lyst på "mange" ;) barn begge to. vi er begge i full jobb og god økonomi. men er så redd for kordan folk vil reagere sia eg er så ung.

trenger å snakke med nokken om det men tørr ikke.

så er lurer på kan dokke syns....

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man er over 20 år så synes jeg ikke at man er for ung til å bli mor.

Er jo seff delte meninger om dette da..

Det viktigste er jo at dere er klar for det selv, har jobb og hjem..

Så prøv å ikke tenk på hvordan andre reagerer, det er det ingen som har noe med enn dere selv:)

Er på den alderen selv, 22 år, begynte å prøve da jeg var 21

Ønsker deg masse lykke til med prøvinga, og prøv å ikke tenk på hva alle andre sier! Er det det rette for dere, så er det det rette:)

Skrevet

Jeg har vært babysyk siden jeg var 16 men det har aldri vært rette mann før nå, tror egentlig det ikke er noen rett tid å få barn på, vi må selv bestemme når vi vil ha dem og håpe at naturen er enig...

Jeg vet ikke om du har sett det, men det er et forum her inne ung og gravid hvor det er flere gravide på din alder, du kan jo også lufte dine tanker der inne...

Ellers må du ikke tenke på hva andre tenker, du og din kjære er jo i full jobb og god økonomi og jeg hadde selv blitt gravid i din alder hvis jeg hadde funnet min snille gubbe litt tidligere...:)

Lykke til!!

Skrevet

Jeg er 21 og min kjære er 24. Jeg studerer og jobber, han er i full jobb. Vi har god og stabil økonomi, et stabilt og godt forhold som har vart lenge, vi eier leilighet og har 2 biler. Vi har lyst på baby og når alt ligger til rette ser jeg ingen grunn til å holde igjen;)

Har fortalt til noen at vi prøver, og de fleste er veldig positive selv om vi er unge:) Så synes dere skal kjøre på!! Hehe. Masse lykke til med prøvingen:)

Klem

Skrevet

Jeg fikk selv barn rett før jeg fylte 18 år (ikke planlagt :)). Vet at mange synes det er altfor ungt, og jeg vet også at statistikken for hvordan det går med unge mødre ikke er veldig oppløftende. MEN det viktigste er ikke nødvendigvis hvor gammel man er, men hvor ansvarsfull man er og hvor glad man er i barna sine. I mitt tilfelle har det gått helt supert, og jeg har i dag verdens nydeligste jente på 7 år. :-) Jeg har gått på skole i 6 år etter hun kom til verden, og er i dag barnevernspedagog med full jobb, har samboer og hus. Så når du er i stabilt forhold og har god økonomi, ser jeg ingen grunn til å vente når dere har lyst på barn. Det kommer til å gå kjempebra, og livet tar virkelig en fantastisk vendig når man får barn. :-)

Det ironiske i mitt tilfelle er jo at det ikke var så lett å bli gravid denne gangen, nå da jeg virkelig går inn for det. Hehe.. Får håpe spiren sitter snart, for oss alle sammen!

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...