stjernene mine** Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Noen som har kjøpt brio kombi 08 modell?? Di kommer jo allllldri inn i butikken e her.. og jeg trenger den om 2 uker.. sukk!!"
stjernene mine** Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. januar 2008 Er det INGEN med brio kombi her ???????? DYTTER::
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg lurer på noe annet... Om brio kombi myggnett passer til andre kombivogner?
Ladybug~N&E Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 myggnettet tror jeg passer helt fint til andre kombivogner som ikke er altfor store. brio kombi er jo ikke akkkurat kjent for å være en av de største vognene da;)
stjernene mine** Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 ingen overhodet som har brio kombi??????????
Smily84 Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Brio kombi 08 modellen er visst svært populær, for de har blitt raskt utsolgt over alt. Da blir det litt leveringstid. Hvor i landet bor du?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 Vi kjøpte den før jul - hos Babymagasinet i Smalgangen på Grønland i Oslo. Da hadde de akkurat fått den inn, den var ikke utstilt, men de hadde fått den på lager (har inntrykk av at de ikke stiller ut før de har solgt ut restlageret av 2007-modellen, så det lønner seg å spørre).
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har kjøpt Brio Happy, men det er samme understellet som Kombi.(jeg har kjøpt Compakt 2008) Kjøpte den 5. desember og venter fortsatt ... Sendte en e-post til Barnas Hus idag for å høre når den dukker opp, men ikke fått noe svar ennå ... Har ikke termin før 25.feb, men begynner allikevel å bli litt stressa ... (jeg så forresten at de hadde dem på Babymagasinet på Grønland)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå