Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser hun ut og hva er hennes viktigste egenskaper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si det nærmeste jeg kommer drømmedama er vaskemaskin og tørketrommel.

Er et must med disse turbotrolla jeg har og hadde ikke klart meg uten.

Så hennes egenskap er å vaske/tørke klær og de fleste vet hvordan en vaskemaskin/tørketrommel ser ut=)

Skrevet

Hun har rutete forkle, mekker sine egne sammensetninger av vaskemidler, gjernå grått hår eller gråskjør, lubben og med store røde roser i kinnene og et varmt smil. Ca 165 høy.

(også vasker hun hus, lager boller og tar klesvask, lager også hjemmelaget middag, og alt dette gjør hun gratis fordi hun er supersnill og god og hun kommer når jeg knipser!)

Skrevet

Litt utenom tema, men har du fått pm, blond?

Jeg sendte deg pm for en stund siden og vil bare få bekreftet at den er sendt riktig..

Skrevet

Hun må være behagelig å se på, ha utstråling og god humor, samt eventyrlige gode evner på kjøknet. Forøvring drømmer jeg ikke så ofte om damer.

Skrevet

Jeg kan ikke forklare med ett eneste ord hvorfor hun er drømmedama for meg. Sånn er det alltid når jeg blir betatt av noen!

Skrevet

Tja, kanskje Bree fra Desperate Housewifes....

Skrevet

Hun er ikke modell-pen, men har utstråling, og glimt i øyet. Hun ser sunn ut. Hverken for tynn eller tykk. Sprek og aktiv, men kan samtidig kose seg med å være litt lat innimellom. Tar ikke seg selv så høytidlig. Ler masse, og er ikke redd for å vise at hun har svakheter. Hensynsfull. Flørter litt både med gutter og jenter. En person som blir lagt merke til, uten å ta for mye plass. Viktig at hun er til å stole på!

Skrevet

Hvordan er din drømmedame Blond?

Skrevet

sånn som lene aleksandra.. my boobs, my boobs, my boobs are OKAY:) jeg er sikker på hun vasker hus og lager boller!

Skrevet

Drømmedama er 150 høy og har like lange armer med mange ledd. Hun elsker å gjøre rent og holde orden og har en egen evne til å bli opp til 2 meter når det trengs. Hun vet instinktivt når det er brukt for henne og vet å trekke seg tilbake uten mas.

Jeg vil ha ei sånn dame!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...