Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 noen som noen gang har hørt dette er skaldelig??? vet det er skadelig for oss, men et foster€? eller er det bare til å kjøre på?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 kjør på bare PASS på at du kan få varige pigment flekker i ansiktet.. noe som er lite pent. Og bruk vifte på fullt og gå ut om det blir varmt. Ungen skal ikke bli overoppheta. så om du blir het. må du gå ut
Cathrine 85ogEmil Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Spurte om d samme her inne igår...og var vist bare å kjøre på:)ikke noe skadelig:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Tror ikke det er så bra siden det blir så varmt. Det er jo også grunnen til at man ikke skal oppholde seg for mye i direkte sol på stranda o.l. Tror ikke jeg ville tatt sjansen... Men det er meg da.
Cathrine 85ogEmil Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Men d e jo bare til å ligge litt kortere i solen en du vanligvis gjør...kutte ned litt på tiden...
2 fine små Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Eh.....jeg BOR i 36 grader pluss og 80% luftfuktighet, saa hva skal jeg si? I solen, som jeg jo er flere timer daglig, er det over 40... Men det er nok hva man er vant med ogsaa. Jeg tror ikke litt solarium i Norge er skadelig, men kanskje et kvarter eller 20 min er nok pr gang? Forstaar godt at dere vil ha litt sol og varme ja. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå