Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Lurer på om brystene vil gå tilbake til vanlig størrelse etter endt amming. Fikk nemlig undertøy av min mann i min gamle størrelse, og lurer på om jeg bør bytte disse i en størrelse større. Har gått opp en til to størrelser på kopp siden jeg begynte å amme. Kanskje ikke et helt relevant spørsmål for 3. trimester, men det hadde allikevel vært fint om andregangsfødende kunne komme med noen hint.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Jeg gikk opp fra c cup til d cup etter første fødsel. Så til e cup under dette svangerskapet. Nå etter en 6 dager med amming er jeg rene pamela andersen - gosj jeg kommer til å få slappe pupper etter dette her. Foretrakk vatterte bher etter første svangerskap og endt ammin - holder penere på puppene hos meg da. Håper du føler deg klokere....hmmm
Tobias og Robin Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 jeg forble ca en str større etter endt amming....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg var full A før jeg ble gravid første gangen og gikk opp til full C. Beholdt dette etter amming. Nå under dette svangerskapet er jeg mere en D. Greit å ha små til å begynne med så jeg ikke får hengepupper hehe.... Tror det er veldig forskjellig, noen går litt ned i puppestørrelse etter amming og noen gjør det ikke. Men du er sikkert uansett litt større enn hva du opprinnelig var. Du sier du har gått opp 1-2 størrelser, da burde du nok bytte i en størrelse større ja.
Fjompeline Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hos meg gikk de tilbake til sånn de var før graviditeten (bare litt slappere, men det snakker vi ikke om, hehe...), så jeg hadde nok ikke trengt å bytte. Men dette varierer nok fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Håper virkelig jeg er sånn at jeg forblir litt større. Mine har nesten ikke vokst noen ting ennå, og skal jo snart føde! Fortsatt god plass i 75A. Vil ha B, og håper det kommer med melka!!
Gjest mphs Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Mine er også samme størrelse som før men litt slappere/tyngere. Håper jeg ikke går opp etter endt amming denne gangen heller.
inakvad Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Jeg gikk faktisk ned fra d før graviditet til c etter endt amming (men da var jeg i alle fall fire kilo lettere enn når jeg ble gravid også da), men ettersom disse fire kiloene kom, har jeg kommet opp i d igjen (tok ca et år tenker jeg). Og nå øker størrelsen rundt (er i utgangspunktet 70), så selv om puppene blir større, er jeg fortsatt d! Mener det var sånn sist også.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Dette varierer jo endel, jeg brukte A før graviditet/amming, og etterpå fyller jeg knapt ut en A... Når jeg er gravid igjen bruker jeg A-B.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Virker litt som om det blir sånn man ikke vil. Vi som har små, og gjerne vil ha mer, får ikke noe, mens de som i utg pkt har nok, får så det holder...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå