Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Nå begynner tålmodigheten å bli satt på prøve når det gjelder vinterens plager her i huset.......... Sambo startet med influensa og var sengeliggende lenge her før jul. Siden har det gått slag i slag med sykdom både her og rundt oss....... Jeg er akkurat ferdig med noe magevirus-trøbbel, som fjortisen tok over...Idag skulle jeg hente lille rosa i barnehagen og hun hadde vært så stille og rar forteller de.....kjente på henne og hun hadde feber. Ikke rart hun var slapp. Selv har jeg verket i hele kroppen idag på jobb, og i ettermiddag ble det bare verre og verre. Skulle vært på jentekveld hos Dailis, men måtte avlyse dessverre. Hadde gledet meg til jenteskravlings... Nå har lille rosa og jeg sovet mer eller mindre siden kl 18!!! Helt slått ut begge to. Om hun verker like mye i kroppen som jeg har gjort, er det ikke rart hun er tuslete stakkar.... Sambo fant frem homeopatisk influensamedisin og dyttet i meg. Så får jeg håpe det funker. Har ikke tid til å bli syk nå igjen..... og masse å gjøre:.............grrrrr................. Sånn...det var dagens utblåsning!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 usj... derer har vært mye syke nå ei stund.... god bedring! klem fra
Travelmor Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det var nå mye til sykdom dere skulle få i vinter! Skjønner godt at det tærer på tålmodighet.. men ta nå tiden dere trenger til å bli friske! Så får du trøste deg med at nå har dere hatt alt som går... Håper homeopatmedisinen virker! God bedring!
Karomamma Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 God bedringsklem til deg!!! Ikke noe moro når både liten og stor er syk... Litt slitsomt kan man si Bli bra igjen, du må du må, bli bra igjen. Bli braaaaaa igjen!!!
Trollmora Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Kjipt å være syk....igjen...! Go bedring til både liten & stor klatt ) Klæm fra
♥Snulder Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Æsj for noe dritt!!! Ønsker dere god bedring!! Det går over altså!! Var utslått hele uka før jul, jula samt litt utpå nyåret... Men nå er alt så meget bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå