Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Skal sette inn hormonspiral. Er livredd for at det skal gjøre kjempevondt. Liker ikke at en lege skal grave meg i hønen.... Håper ikke det tar lang tid å sette den inn... Grøss... :o/
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Det er ikke vondt!!!! Det går veldig fort og kjapt. Du gruer deg unødvendig. Lykke til:))
3 sjarmtroll <3 Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Jeg satt inn kobberspiral når snuppa var 8 uker. Gikk mye bedre enn jeg trodde! Synes d var litt ubehagelig, men ikke vondt. Lykke til ;o)
NoDoubt Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Det går fint:-) Det er ikke vondt men opplevelsen med å ligge i GU-stolen er jævlig uansett!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2008 Godt å høre at det ikke gjør vondt!!! Er det ikke rart? Her har man vært igjennom to fødsler, og så gruer man seg til en skarve spiral... Huff... gleder meg til det er over. Hah... da skal jeg vel blø i 6 mndr. Det hadde vært typisk meg.
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, det er jaggu bra det ikke er vondt å sette inn;) Men pass på så det ikke klipper trådene for korte siden driten skal ut igjen en dag også! (dååårlig erfaring med akkurat det der, noe som er et helt annet tema:p)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2008 Puh. Det gikk veldig bra! Var ikke vondt og tok 2 minutter. )))))) Så utrolig lettet for at det er over! Det er ikke vondt nå heller. Det trodde jeg det ville være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå