Gå til innhold

Har lyst å reise til Hellas i Juli/August.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bebis vil da være 4/5 måneder.. Noen som har noen brae hotell ideer som er barnevennlig? Og hvor til Hellas ville du reist? Det må være nært flyplassen, orker ikke timesvis i buss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på skiathos i midten av september. Det er en kjempe fin liten øy. De har flere hoteller og leiligheter som er fine for barnefamilier der. Du må ta buss ett lite stykke, men det går fort.

Vi reiste med ving. Veldig reint og fint over alt. Barnevennlig sted.

Vi reiste uten unger den gang, og har tenkt å reise tilbake dit med de to minste kanskje til høsten.

Skrevet

Åååå, dit vil jeg dra og!

Hvilken pris ligger de turene på -si med to vokne og 2 barn (en på 3 år og da et lite nurk)?

Noen som vet. Jeg har SÅ lyst på en varm ferie -og helst til Hellas til høsten!

Skrevet

Jeg er ikke saa kjent i Hellas egentlig, men vil bare tipse dere om aa huske paa at det er fryktelig mye trapper i Hellas saa sjekk det litt ut foer dere bestiller, at man kan ta seg frem med barnevogn og at det kan vaere lurt med en form for baeresele.

Selvfoelgelig ikke likt overalt, men greit aa tenke paa :)

Skrevet

Skiathos er nydelig, dit kan dere gjerne reise med barn: ) Har også vært på Zakynthos, og likte meg veldig godt der og, også veldig barnevennlig. Ellers har jeg vært mange steder i Hellas og synes egentlig det er mange fine plasser der. Men Hellas er ofte veldig varmt i juli/august, så om dere reiser med en så liten tass vill jeg kanskje ventet til mnds skiftet august/september. Da er det billigere også: )

Skrevet

Er det ikke litt vel varmt i Hellas på den tiden? Jeg har vært der i juli/august ved 2 anledninger og det var så intenst varmt at vi lå i vannet hele dagen. Umulig å bevege seg noe særlig. Stakkars baby tenker jeg da.

Skrevet

Vi reiste som sagt rundt 15 sept. og det var veldig passelig varmt da. Skal vi ned igjen så reiser vi på samme tid en gang til. Og prisen er mye billigere. Tror vi betalte rundt 2700,- pr voksen. Da bestilte vi 14 dager før. Ville ikke reise dit i juli- august for da er det veldig varmt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...