Gå til innhold

Konsert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som skal på alle pikers drømmeband konsert i oslo spektrum? (backstreet boys) mange som var fjortiser på 90 - tallet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så kvalme de er altså! Greit nok, de var unge, kjekke og hadde noen blinkskudd av hit`er på 90tallet, men nå får de ta tøflene og la fortiden være! Er så tragisk når fløtepusband kommer i midlivskrise og får akutt behov for å føle seg elsket og siklet etter av smårips som knapt fyller bh`ene sine.

Skrevet

backstreet boys - hvem er det da?? ble nok født litt før deg, jeg, skjønner jeg...

skulle gjerne vært på en Keane konsert...!!

Skrevet

Å... Minner.

Jeg var på Backstreet boys konsert når jeg var 15. Var helfrelst. Var faktisk villig til å selge meg selv på gata for å få penger til å gå på konsert!!! Oh my god!!!!!

Endte med at jeg fikk bilett i julegave av mine like frelste venner. Og da kunne ikke mamma nekte meg å reise heller.

Litt flaut å tenke tilbake på, men var vel ikke den eneste. Hehe;)

I dag ville jeg ALDRI gått på konsert med de.

Skrevet

Som79mod så var jeg i rett alder den gang da..men Boyband musikk var søppel i mine ører...Det var heavy rock som gjaldt.... Guns`n Roses, Sound Garden osv osv..HELDIGVIS!!! :-D

Skrevet

gjett om jeg gleder meg. salgsstart idag :)

Skrevet

enig med ugla=) boyband er noe dritt...heavy rock og metal som er tingen=)

Skrevet

Boyband er forferdelig.

Dessverre er disse guttas "Incomplete" blitt med i en del av bagasjen min med veldig tungt innhold.... Derfor kan jeg ikke forkaste dem totalt.

Konsert blir det derimot ikke!

Skrevet

Oohh...du har all min sympati i forhold til bagasjeinnhold. Jeg har heldigvis klart å kvitte meg med mye musikk fra det tiåret.

Skrevet

Nei, jeg var kul og hørte på Bryan Adams! :oP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...