Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 noen her som skal på alle pikers drømmeband konsert i oslo spektrum? (backstreet boys) mange som var fjortiser på 90 - tallet?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Herregud så kvalme de er altså! Greit nok, de var unge, kjekke og hadde noen blinkskudd av hit`er på 90tallet, men nå får de ta tøflene og la fortiden være! Er så tragisk når fløtepusband kommer i midlivskrise og får akutt behov for å føle seg elsket og siklet etter av smårips som knapt fyller bh`ene sine.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 backstreet boys - hvem er det da?? ble nok født litt før deg, jeg, skjønner jeg... skulle gjerne vært på en Keane konsert...!!
Gjest Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Å... Minner. Jeg var på Backstreet boys konsert når jeg var 15. Var helfrelst. Var faktisk villig til å selge meg selv på gata for å få penger til å gå på konsert!!! Oh my god!!!!! Endte med at jeg fikk bilett i julegave av mine like frelste venner. Og da kunne ikke mamma nekte meg å reise heller. Litt flaut å tenke tilbake på, men var vel ikke den eneste. Hehe;) I dag ville jeg ALDRI gått på konsert med de.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Som79mod så var jeg i rett alder den gang da..men Boyband musikk var søppel i mine ører...Det var heavy rock som gjaldt.... Guns`n Roses, Sound Garden osv osv..HELDIGVIS!!! :-D
blittmamma07 Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 gjett om jeg gleder meg. salgsstart idag
Amanda- Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 enig med ugla=) boyband er noe dritt...heavy rock og metal som er tingen=)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Boyband er forferdelig. Dessverre er disse guttas "Incomplete" blitt med i en del av bagasjen min med veldig tungt innhold.... Derfor kan jeg ikke forkaste dem totalt. Konsert blir det derimot ikke!
Synn(d)e Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Oohh...du har all min sympati i forhold til bagasjeinnhold. Jeg har heldigvis klart å kvitte meg med mye musikk fra det tiåret.
Løvemor79 Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Nei, jeg var kul og hørte på Bryan Adams! :oP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå