>>>>>>m<<<<<< Skrevet 9. januar 2008 #1 Skrevet 9. januar 2008 Ååååå, veien inn til senga er såååå lang i dag :-). Er mye mer behagelig å ligge på sofa'n, surfe på nettet og kjenne bebissen sparke :-).
Blå-Rosa+spire! Skrevet 9. januar 2008 #2 Skrevet 9. januar 2008 Huff ja desverre lider jeg av det samme som deg:( hehe.. Akkurat nå plages jeg av kynnere.. vet ikke om jeg tør legge med heller, hhe.
bullebull&gullegull Skrevet 9. januar 2008 #3 Skrevet 9. januar 2008 Akkurat som meg det majamini. Nettopp dyttet innpå 2 bananer så junior er i full gang her nå! Er jo så mye mer moro og sitte her nede og kjenne etter enn å skulle sove da... Men i morgen tidlig skal jeg love deg jeg er glad jeg kan gi samboeren et nuss og sove videre! Da er jeg fryktlig bestevenn med lakenet mitt:o)
fullrulleihuset Skrevet 9. januar 2008 #4 Skrevet 9. januar 2008 Lakenskrekk her i gården, ja! Umulig å få sove før 02, enda så trøtt ¨jeg er ?! Må opp tidlig å få snuppa i barnehagen, men det kan hende jeg sniker meg en formiddagslur i morra ;-)
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 9. januar 2008 #5 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, jeg har lakenskrekk om kvelden, men er ikke sein om å snu meg og snorke videre når sambo står opp 05.30 Da er jeg skikkelig lakenhelt!
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Og så var det morgen igjen, hehe... Jeg er skikkelig råååå-misunnelig på dere som kan sove lenge i dag, for jeg er også veldig fan av sengen på morgen! Haha, man kan ikke vinne....Sengen! Din store fiende om kvelden, men bestevenn om morgenen ;-) Snoooork!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå