Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på hvor mye det er vanlig å amme nå

Hvem av dere er det som fremdeles ammer?

Plutselig synes jeg det er så kos å amme ,og oda elsker de små stundene våre.

Hadde tenkt å amme i ett år jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her så kutta Camilla ut relativt av seg selv.

Nekta først å amme på dagtid utenom morgen og kveld da hun var rundt 8mnd.

Så begynte hun å bite noe så innmari på kveldene så da kutta jeg det ut et par uker senere...

Kuttet ut morgenpuppen 1.januar (hihi) fylla har skylda????? Neida, hadde så lite igjen at jeg fant ut at det var like greit å slutte. Camilla virker ikke til å ha savnet puppen i det hele tatt. Og etter at jeg sluttet helt så har hun faktisk ville ta litt flaske på morgenen og på kvelden :-)

Kos deg med ammingen så lenge hun vil ha og du gidder :-)

Skrevet

Jeg ammer fortsatt. Ammer morgen og kveld og to til tre ganger på dagen.

Josefine er fortsatt veldig glad i puppen og jeg synes også ammestundene (og da særlig morgen og kveld) er veldig koselige. Det er liksom litt annerledes enn i begynnelse da jeg syntes jeg knapt gjorde noe annet enn å amme :) Det er også sjelden Josefine ellers vil sitte rolig på fanget :)

Her er også planen å amme i ca ett år.

Skrevet

Maja er nå 11 mnd, og jeg ammer fortsatt litt. Ammer fast på morgenen, da er hun veldig interessert, og det er en del melk. Utpå formiddagen er det nok mindre produksjon, og det er litt varierende hvor ivrig hun er. På kvelden er hun overhodet ikke interessert. Jeg starter i jobb om to uker, så det passer egentlig fint at det blir bare morgen-amming fremover.

Skrevet

Jeg ammer også fremdeles:-)

Her så ammer vi morgen og kveld fast, så er det litt opp og ned på dagtid hvor mye han vil ha. Men det blir som oftest en til to ganger i løpet av dagen også!!!

Jeg har også planer om og amme i et år, eller så lenge der er melk vel og merke!! Tobias er veldig glad i puppen, så jeg regner med han er intressert en stund til.

Skrevet

Ammer fortsatt jeg også, men kun morgen og kveld. Kuttet dagpupp denne uken. Erica koser seg fortsatt med pupp, men jeg skal begynne å jobbe om 2 uker så vi må kutte.

Prøver å kutte morgenpupp til helgen og kveldspupp gradvis.

Men kos deg med amming så lenge hun vil ha og du har mulighet. Og så lenge det ikke er tenner som biter, går det jo bra...hehe

Skrevet

Jeg ammer også. Morgen, kveld og to ganger til på dagen.

Snuppa elsker fortsatt puppen og koser seg voldsomt. Jeg syns det er kos jeg også. Hun drikker dessuten svært lite annet, men i går kveld var jeg ute og da hadde hun drukket melk (MM) fra kopp, så hun kan hvis hun vil...

Når jeg begynner å jobbe tror jeg det blir amming på morgenen, når jeg kommer hjem fra jobb og om kvelden. Hun tar bare ett bryst om morgenen og da pumper jeg ut fra det andre, kan jo være praktisk å fortsette med det når jeg begynner i jobb, så hun kan få litt i kopp på dagen. Trenger mao bare å kutte en gang. Jeg får to timer ammefri hver dag fram til hun er ett år.

Jeg har tenkt å amme så lenge det er kos for oss begge (kanskje ikke til hun blir to år altså...men jeg har ikke lagt noen plan for å slutte nå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...